ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

Η Κάτια Ταραμπάνκο έγινε ξανθιά -Η μεγάλη αλλαγή στα μαλλιά της και το νέο επαγγελματικό της βήμα


To γνωστό μοντέλο βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης στο Annual FashionTV World’s Excellence Gala για να γιορτάσει τα 25 χρόνια παρουσίας του στην βιομηχανία της μόδας και εντυπωσίασε τους πάντες με τη μεγάλη αλλαγή στην εξωτερική της εμφάνιση.

Πιο συγκεκριμένα, η ίδια έκοψε τα μαλλιά της και έγινε ξανθιά.
«Είναι κοντά στα δυο χρόνια που παρακαλάω τον μάνατζέρ μου να αλλάξω τα μαλλιά μου. Πήγα στο Παρίσι σε ένα καταπληκτικό fashion hair show που συμμετείχα και τα κόψαμε. Στη ζωή μου έχω αλλάξει πάρα πολλά πράγματα. Τώρα είμαι μόνη μου. Ετοιμάζω κάτι τηλεοπτικό. Δεν είναι μόνο ένα» είπε η Κάτια Ταραμπάνκο στα τηλεοπτικά συνεργεία.
Όταν οι δημοσιογράφοι επέμειναν το μοντέλο απάντησε χιουμοριστικά «Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα γιατί η μαμά μου έχει πεθάνει να με ξεματιάζει. Στο alert την έχω στο τηλέφωνο».


iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου