Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022

Με κεριά θα βγει ο χειμώνας: «Πιθανότατα να υπάρχει παροχή ενέργειας με δελτίο & προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος»


Ο πρόεδρος ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, Γιώργος Αδαμίδης, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης το πρωί της Κυριακής, έκανε γνωστό ότι είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρχουν προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος αλλά και παροχή ενέργειας με δελτίο.
Ο κ.Αδαμίδης, τόνισε πως εάν υπάρξει μείωση της ενέργειας για οποιονδήποτε λόγο και ιδιαίτερα εάν κλείσει η στρόφιγγα του τουρκικού αγωγού μέσω του οποίου η χώρα μας λαμβάνει φυσικό αέριο, τότε τίθεται σοβαρό πρόβλημα επάρκειας ενέργειας για την Ελλάδα.

«Πιθανότατα να υπάρχει περιορισμός, όπως παροχή ενέργειας με δελτίο και προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές βλέπουν τις τιμές των προϊόντων στο σούπερ μάρκετ να ανεβαίνουν κατακόρυφα και πλέον τα νοικοκυριά ψωνίζουν με το σταγονόμετρο.

Ο Παναγιώτης Γεωργιάδης, εκπρόσωπος Νέο ΙΝΚΑ, τόνισε πως οι πολίτες βιώνουν προβλήματα σε πολλά μέτωπα, όπως η στέγαση, η σίτιση, η μετακίνηση και η ενέργεια.

«Έχουμε ανατιμήσεις από 10% έως 15%. Με ένα πληθωρισμό 11,1% δημιουργείται μία θηλιά και στην παραγωγή και στους παραγωγούς λόγω της αυξημένης ενέργειας κόστους. Όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα η πίεση που δέχονται οι καταναλωτές από τις αυξημένες τιμές σε καύσιμα και ενέργεια να τους οδηγεί κατά 80% να αγοράσουν τρόφιμα με αποκλειστικό κριτήριο μόνο την τιμή», δήλωσε.
Ο κ. Γεωργιάδης πρότεινε κάποιες λύσεις που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τους καταναλωτές ως προς τις αγορές τους, όπως να πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ πάντα με λίστα, να κάνουν σύγκριση αγορών, αλλά και να αναπτύξουν καταναλωτική συνείδηση.

pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου