ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Αυτοκίνητο: Κυψέλες υδρογόνου προσπερνούν τους ντιζελοκινητήρες σε οικονομία


Καναδική εταιρεία ανακοίνωσε πως ανέπτυξε κυψέλες υδρογόνου που ξεπερνούν τους ντιζελοκινητήρες σε οικονομία καυσίμου, μια εξέλιξη που θα μπορούσε να προσφέρει εναλλακτική λύση για τα οχήματα μπαταρίας σε ορισμένες εφαρμογές.

H καναδική Loop Energy ανέφερε ότι, με την πανευρωπαϊκή τιμή του ντίζελ στα 1,91 δολάρια στις 5 Σεπτεμβρίου, και την τιμή του υδρογόνου στα 10 δολάρια ανά κιλό, ένα φορτηγό εφοδιασμένο με καύσιμα αξίας 100 δολαρίων θα διένυε 179 χιλιόμετρα με υδρογόνο, λίγο περισσότερα από τα 175 χιλιόμετρα της εμβέλειας ενός αντίστοιχου ντεζιλοκίνητου.


Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία υλοποιούν τη μετάβαση στα οχήματα μηδενικών εκπομπών άνθρακα, κατασκευαστές φορτηγών όπως η Daimler και η Volvo προχωρούν σε μεγάλες επενδύσεις στις κυψέλες υδρογόνου για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, καθώς οι μπαταρίες έχουν υπερβολικά μεγάλο βάρος.


To σύστημα της Loop Energy είναι ογκώδες και προορίζεται μόνο για βαριά οχήματα (Loop Energy)

Στις κυψέλες καυσίμου το υδρογόνο διοχετεύεται σε έναν καταλύτη όπου αντιδρά με το ατμοσφαιρικό οξυγόνο και παράγει νερό και ενέργεια, η οποία διοχετεύεται πρώτα σε μια μπαταρία και μετά στον ηλεκτροκινητήρα. Το μόνο που βγαίνει από την εξάτμιση είναι νερό. Για να είναι πάντως μηδενικές οι εκπομπές άνθρακα, το υδρογόνο που χρησιμοποιείται ως καύσιμο θα πρέπει να παράγεται αποκλειστικά με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Οι κυψέλες υδρογόνου έχουν δύο μεγάλες προκλήσεις να αντιμετωπίσουν. Πρώτον, ήταν μέχρι σήμερα λιγότερο αποδοτικές από τους ντιζελοκινητήρες, και δεύτερον οι υποδομές ανεφοδιασμού στην Ευρώπη είναι πρακτικά ανύπαρκτες.

Το νέο σύστημα της Loop Energy δυνητικά ξεπερνά το πρώτο εμπόδιο. «Φέρνει το μέλλον πιο κοντά» δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μπεν Νάιλαντ. «Το προϊόν αυτό προσφέρει τις οικονομικές παραμέτρους που απαιτούνται για εφαρμογή από σήμερα».

Η Loop Energy έχει ως μεγαλύτερο μέτοχο την αμερικανική εταιρεία κατασκευής κινητήρων Cummins.

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου