Το καθιερωμένο τραπέζι των κτηνοτρόφων από το Ζιάκα Γρεβενών, Χρήστου και Σάκη Βέρρα, (οι οποίοι πλέον είναι.. εγγεγραμμένοι στα...δημοτολόγια του Ζιάκα), πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής (23-9), στο Σπήλαιο Γρεβενών, στην Ταβέρνα Πέρδικα, παρουσία πολλών φίλων:
Η Μεγάλη Κάθαρση της Γρεκίας!
Πριν από 1 ώρα

















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου