ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Ανέκδοτο: Ενα Κινεζάκι, ένα Αμερικανάκι και ένα Ελληνόπουλο!!

Τρία πιτσιρίκια βρίσκονται μαζί συζητάνε.

– Λέει το ένα που κατάγεται από την Κίνα, όταν μέναμε στην Κίνα, ο πατέρας μου δουλεύει 100 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μας αλλά με το καινούριο τρένο 3:00 σχολάει και 3:15 το τραπέζι είναι στρωμένο και τρώγαμε!
 
 
– Καλό, λέει το άλλο που κατάγεται από την Αμερική, αλλά εμένα ο πατέρας μου δούλευε στη Nasa, στο φεγγάρι, 2:00 σχόλαγε και με τον καινούριο πύραυλο, 4:00 το τραπέζι ήταν στρωμένο!

– Τι λέτε ρε, λέει το Ελληνόπουλο.

– Εμένα ο πατέρας μου είναι δημόσιος υπάλληλος. Σχολάει στις 3 και στις 2:30 έχουμε ήδη φάει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου