ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022

Ένα 11χρονο αγόρι από τη Βρετανία ξεπέρασε τον Αϊνστάιν και τον Χόκινγκ στο τεστ IQ της Mensa


Ένα 11χρονο αγόρι, ο Yusuf Shah από την Αγγλία, έκανε το τεστ IQ της Mensa για πλάκα. Και σημείωσε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία, το 162, σύμφωνα με τοπικά δημοσιεύματα.

Οι New York Post υπενθυμίζουν ότι ο Άλμπερτ Αϊνστάιν και ο Στίβεν Χόκινγκ εκτιμάται ότι είχαν IQ γύρω στο 160.
 
 
«Όλοι στο σχολείο πιστεύουν ότι είμαι πολύ έξυπνος και πάντα ήθελα να μάθω αν ανήκω στο κορυφαίο 2% των ανθρώπων που κάνουν το τεστ» δήλωσε στην Yorkshire Evening Post ο μαθητής της έκτης τάξης από το Λιντς.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο 11χρονος μαθητής πέρασε το τεστ με άνεση.

Ο Shah και οι γονείς του είχαν αποφασίσει ότι θα προετοιμαζόταν για το τεστ της Mensa ενώ παράλληλα προετοιμαζόταν για να μπει στο γυμνάσιο, καθώς η ύλη είναι παρόμοια. «Είναι δύσκολο να προετοιμαστείς γι’ αυτό το τεστ» είπε ο πατέρας του Shah. Πρόσθεσε ωστόσο πως «κάναμε ό,τι κάνουμε πάντα. Δεν κάναμε κάτι ιδιαίτερο για το τεστ IQ».



Photo Yorkshire Post

«Συνεχίζω να του λέω ότι ‘ο μπαμπάς σου εξακολουθεί να είναι πιο έξυπνος από σένα’ (…) Τα παίρνουμε όλα ελαφρά. Ακόμα κι αν είσαι ταλαντούχος, πρέπει να δουλεύεις πιο σκληρά απ’ όλους» δήλωσε ο πατέρας.
 
 
Ο Yusuf -ο οποίος θέλει να σπουδάσει μαθηματικά στα πανεπιστήμια της Οξφόρδης ή του Κέιμπριτζ- έδειξε σημάδια ιδιοφυΐας από πολύ μικρός, εξήγησε ο πατέρας του. «Ακόμα και στο νηπιαγωγείο, παρατηρήσαμε ότι μάθαινε την αλφαβήτα και άλλα πράγματα πιο γρήγορα από τα άλλα παιδιά» είπε. «Απλά έχει αυτό το φυσικό ταλέντο στα μαθηματικά και υποθέτω ότι τότε συνειδητοποιήσαμε τι συνέβαινε. Ακόμα και οι δάσκαλοί του στο σχολείο, -κάθε φορά που παίρνουμε τους βαθμούς του είναι καταπληκτικοί- λένε: Δεν υπάρχει τίποτα να του διδάξουμε».

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου