ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Αποφοίτησε και από το Φυσικό του Α.Π.Θ ο Γρεβενιώτης Ηλίας Γιαννόπουλος.. (εικόνες)

 Μετά το Μαθηματικό, (δείτε εδώ), σειρά είχε το Φυσικό, για τον Ηλία Γιαννόπουλο.

Ο ίδιος γράφει:

Φυσική άλλη μία μεγάλη μου «αγάπη» των Θετικών Επιστημών! Ήταν και αυτή το πάθος μου από τα μαθητικά μου χρόνια! Αποφάσισα λοιπόν να πραγματοποιήσω ένα ακόμη όνειρό μου. Σήμερα με την αποφοίτησή μου από το Φυσικό του Α.Π.Θ. , ολοκλήρωσα ένα όμορφο ταξίδι στον κόσμο της γνώσης!!! Η εμπειρία που αποκόμισα ήταν εξίσου μοναδική με τις προηγούμενες σπουδές μου ! 

Οι θετικές επιστήμες εξακολουθούν να με συνεπαίρνουν. Το ταξίδι στον κόσμο της γνώσης δεν σταματά ποτέ ….

Εικόνες:


ΑΕΤΟΣ: Είμαι σίγουρος ότι ήδη σκέφτεσαι το επόμενο πτυχίο. Ηλία με το καλό να το κατακτήσεις και αυτό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου