ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 16 Ιουλίου 2023

Γιατί είναι μύθος ότι η οδήγηση με νεκρά γλιτώνει βενζίνη

Δείτε το βίντεο που τα εξηγεί όλα 


Ένας από τους πιο διαδεδομένους μύθους της οδήγησης είναι πως αν οδηγείς με νεκρά στην κατηφόρα δεν καις βενζίνη.

Αυτόν τον χρυσό κανόνα του ρελαντί έρχεται να καταρρίψει το παρακάτω βίντεο.

 
   
Έχει επικρατήσει εσφαλμένα η εντύπωση ότι η νεκρά σταματάει την τροφοδοσία του κινητήρα: πρακτικά, απεμπλέκοντας το κιβώτιο ταχυτήτων, μειώνεις τον έλεγχο που έχεις στο αμάξι (άρα η οδήγηση γίνεται πιο επικίνδυνη και επιβαρυντική για τα φρένα του αυτοκινήτου), ενώ παράλληλα απενεργοποιείς τον έλεγχο που έχει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου στους θαλάμους καύσης. Οπότε, απενεργοποιείς τη χρήσιμη λειτουργία του cut off.

Με άλλα λόγια, όταν το σύστημα του αυτοκινήτου ανιχνεύει ότι το όχημα κινείται (και δεν πατάς γκάζι) σταματά την τροφοδοσία καυσίμου στον θάλαμο καύσης. Αξιοποιείται το φρενάρισμα του κινητήρα (από τη συμπίεση του κινητήρα), όπως και οι νόμοι της βαρύτητας και της αδράνειας για την κίνηση του οχήματος. Βεβαίως και συνεχίζει να δουλεύει ο κινητήρας αλλά όχι εξαιτίας της βενζίνης – είναι η κίνηση των τροχών που κάνουν τα μπιστόνια να κινούνται.

 
 
Από την άλλη, στην περίπτωση της νεκράς ταχύτητας, το σύστημα αποκόπτεται από τον κινητήρα και λειτουργεί ανεξάρτητα από την κίνηση των τροχών και τη βαρύτητα που μετακινεί το αμάξι. Ως αποτέλεσμα, συνεχίζει να τροφοδοτεί κανονικά τον θάλαμο καύσης, καταναλώνοντας με απόλυτη βεβαιότητα παραπάνω βενζίνη.

Το σωστό για τη βέλτιστη κατανάλωση (και όχι μόνο) είναι να επιλέγεις τη μεγαλύτερη σχέση ταχυτήτων στην κατηφόρα και όχι τη νεκρά, όπως θεωρούν οι περισσότεροι.

News.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου