ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022

Ανέκδοτο: "Γιατρέ δεν φτάνω στο τέταρτο"!!

Ένας ηλικιωμένος γνώρισε μία κοπέλα αλλά μετά το τρίτο δεν αντέχει και πηγαίνει προσεκτικά με το μπαστουνάκι του και πηγαίνει στον γιατρό…

– Εκείνος του δείχνει να καθίσει και τον ενθαρρύνει να του πει ποιο είναι το πρόβλημά του.
 
 
– Οπότε ο ηλικιωμένος κύριες του λέει:

– Γιατρέ μου γνώρισα μια κοπέλα αλλά αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα όταν πάω να το κάνω μαζί της.

– Πείτε μου τι πρόβλημα υπάρχει; τον ρωτάει ο γιατρός με περιέργεια.

– Θα σας πω…. Στο πρώτο είναι όλα καλά τα καταφέρνω! Στο δεύτερο αρχίζω να κουράζομαι και στο τρίτο πια…

Μου πετάγεται η γλώσσα έξω και δεν μπορώ να πάρω ανάσα.

– Οπότε δεν μπορώ να προχωρήσω άλλο.

– Μα καλά πλάκα μου κάνετε; Για την ηλικία σας, τα πάτε τέλεια. Πόσων ετών είστε;

– Είμαι 87 …απαντάει ο ηλικιωμένος.

– Μια χαρά είστε και στέκεστε.

– Πολύ καλά μπράβο σας!

Ναι όμως …γιατρέ μου το πρόβλημά μου είναι ότι δεν φτάνω στο τέταρτο.

– Μήπως να με εξετάσετε;

– Να μου δώσετε χάπια;

– Τέλος πάντων τι με συμβουλεύτε να κάνω για να φτάνω στο τέταρτο;

Ακούστε με προσεκτικά κύριε… στην ηλικία που είστε… καλό να είναι να σταματάτε στο πρώτο.

Έξαλλος ο ηλικιωμένος κύριος πετάγεται επάνω λέγοντας:
 
 
Τι λέτε γιατρέ; αυτό δεν γίνεται!

– Η κοπέλα μένει στον τέταρτο και το κτήριο δεν έχει ασανσέρ.

– Αυτό σας εξηγώ τόση ώρα… ότι δεν φτάνω στον τέταρτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου