ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

5 φθηνά και αξιόπιστα αυτοκίνητα με 3.000 ευρώ που δεν «καίνε» σταγόνα


Με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου να παραμένει στο προσκήνιο και την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου να παραμένει για τους περισσότερους μια δύσκολη υπόθεση, η αναζήτηση ενός φθηνού και μεταχειρισμένου οχήματος παραμένει επίκαιρη.

Κακά τα ψέματα η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων δεν βρίθει προσιτών επιλογών, οι οποίες θα μπορούσαν να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες εκείνων που δεν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν μια περιουσία για την απόκτηση ενός νέου τετράτροχου, καθώς μετά και τα τελευταία κύματα ανατιμήσεων ακόμα και τα εναπομείναντα αυτοκίνητα πόλης υπερβαίνουν το ψυχολογικό φράγμα των 15.000 ευρώ.
 
 
Δεν είναι λίγοι, λοιπόν, εκείνοι που στρέφονται στη λύση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, η οποία υπό συνθήκες μπορεί με ένα… κλάσμα του προαναφερόμενου ποσού να ικανοποιήσει την ίδια ακριβώς ανάγκη.

Ας δούμε, λοιπόν, πια αυτοκίνητα μπορεί να αποκτήσει κανείς σήμερα, χωρίς να υπερβεί το budget των 3.000 ευρώ και χωρίς να προβεί σε οδυνηρούς συμβιβασμούς.

Nissan Micra

Η δεύτερη και κατά γενική ομολογία καλύτερη γενιά του Nissan Micra διέθετε το προνόμιο των κινητήρων χαμηλού κυβισμού. Σε αυτή τη γενιά ο κινητήρας αναφοράς ήταν ατμοσφαιρικός με χωρητικότητα 1,0 λίτρου και απόδοση που ξεκινούσε από τους 55 ίππους.

Βέβαια υπήρξαν και ισχυρότερες εκδόσεις 1,3 λίτρου ενώ το 1997 η δεύτερη γενιά του Nissan Micra ανανεώθηκε, αποκτώντας μια ελκυστικότερη εικόνα και επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού.



Ο κινητήρας του 1,0 λίτρου αύξησε την απόδοσή του από τους 55 ίππους στους 61 ίππους χωρίς ωστόσο να μεταβάλλει τον αστικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου και να αλλοιώσει τον προσιτό χαρακτήρα του.

H τιμή της δεύτερης γενιάς του Nissan Micra στην ελληνική αγορά ξεκινά αρκετά κάτω από τα 3.000 ευρώ, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις απόκτησης ενός μικρού, προσιτού και φιλικού προς τον χρήστη αυτοκινήτου.

Daihatsu Cuore

Ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας που γνώρισε η Daihatsu στη χώρα μας οφειλόταν στο γεγονός ότι η γκάμα της αποτελούταν από προτάσεις χαμηλού κυβισμού. Η ιαπωνική φίρμα αντλούσε έμπνευση από περίφημα Kei Cars, προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές τους στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Αιχμή του δόρατος αποτέλεσε το Daihatsu Cuore, το οποίο από την πρώτη στιγμή κέρδισε το δικό του κοινό, χάρη στην ταπεινότητα των προδιαγραφών του και την… αυταπόδεικτη -ελέω καταγωγής- αξιοπιστία του.



Το Daihatsu Cuore ξεκίνησε την καριέρα του στην Ευρώπη τη δεκαετία του 1980 και απέκτησε συνολικά επτά γενιές, οι περισσότερες εκ των οποίων τίμησαν την ελληνική άσφαλτο. Στην αγορά των μεταχειρισμένων, οφείλει κανείς να εστιάσει στην τελευταία γενιά του ιαπωνικού αυτοκινήτου πόλης, για την κίνηση του οποίου ήταν υπεύθυνος ένας τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου απόδοσης 60 ίππων.

Με βάρος μόλις 740 κιλών, η ισχύς των 60 ίππων ήταν υπεραρκετή για τις αστικές υποχρεώσεις του Daihatsu Cuore, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση καυσίμου σε αστικό κύκλο ήταν μόλις 6,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
 
 
Αυτό από μόνο του είναι αρκετό ώστε να χαρίσει στο μικρό Daihatsu λόγω ύπαρξης στο γκαράζ κάποιου, μιας και το κόστος αγοράς του ξεκινά από τα 3.000 ευρώ.

Suzuki Alto

Ο τρίτος εκπρόσωπος της μεγάλης των Ιαπώνων σχολής έρχεται από τη Suzuki και δεν είναι από το γνωστό στους περισσότερους Alto. Με περισσότερα από 40 χρόνια στη γραμμή παραγωγής, το Alto αποτέλεσε ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της Suzuki στη χώρα μας, όντας ανέκαθεν προσιτό, αξιόπιστο και αποδοτικό.



Στην Ελλάδα ήταν η πέμπτη γενιά του αυτοκινήτου (1998-2005) εκείνη που έκανε τη διαφορά, με την made in Japan λογική κι όλες εκείνες τις αρετές που περιμένει κανείς να συναντήσει σε μια πρόταση με τα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού city car.

O ατμοσφαιρικός, δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας του 1,1 λίτρου απέδιδε 63 ίππους, ωστόσο, στη χώρα μας θα βρει κανείς και την έκδοση του 1,0 λίτρου με απόδοση 54 ίππων ή και 65 ίππων.

Ανεξαρτήτως διαμόρφωσης, οι συμπαγείς διαστάσεις και το περιορισμένο βάρος χαρίζουν στο Suzuki Alto τα απαραίτητα εφόδια ώστε να ανταπεξέλθει στις αστικές υποχρεώσεις του, μιας και η ευελιξία συνδυάζεται με το χαμηλό κόστος χρήσης. Σε ό,τι αφορά στην τιμή Alto στη χώρα μας, δείγματα τις διετίας 2004-2005, μπορεί να τα αποκτήσει κανείς με έως 3.000 ευρώ.

Lancia Ypsilon

Για τους λάτρεις της ιταλικής σχολής, η Lancia Ypsilon δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του ως Y10 πριν μεταξελιχθεί σε Ypsilon και αποκτήσει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα και μια αύρα πολυτέλειας σπάνια για τα δεδομένα της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης.

Μετρώντας περισσότερα από 20 χρόνια στην ελληνική αγορά, η Lancia Ypsilon βρίσκεται κάτω από το όριο των 3.000 ευρώ, γεγονός που ελάχιστα θαμπώνει τη λάμψη μιας αναμφίβολα ξεχωριστής -σε επίπεδο σχεδιασμού τουλάχιστον- κατασκευής.




Πέρα από τις ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές των επιφανειών του αμαξώματος της, στα προσόντα της Lancia Ypsilon μπορεί να προσθέσει κανείς και τους κινητήρες χαμηλού κυβισμού, οι οποίοι ξεκινούν από τη χωρητικότητας του 1,1 λίτρου.

Για εκείνους που θέλουν να διατηρήσουν χαμηλά τον πήχη σε ό,τι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και τον κυβισμό, αξίζει να σημειώσουμε ότι σε αντίστοιχο επίπεδο τιμών κινούνται προτάσεις όπως το Fiat Punto.

Volkswagen Polo

Έχοντας εμφανιστεί για πρώτη φορά το μακρινό 1975, το Volkswagen Polo θεωρείται ένας από τους ιδρυτές της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης.

Στη χώρα μας, η τιμή των 3.000 ευρώ «φωτογραφίζει» την τρίτη γενιά του αυτοκινήτου και ειδικότερα την ανανεωμένη εκδοχή της, η οποία και ξεκίνησε την εμπορική πορεία της στα τέλη της δεκαετίας του 1990.



Και σε αυτήν την περίπτωση ο βασικός κινητήρας ήταν χιλιάρης με απόδοση 60 ίππων, ωστόσο μια εξαιρετικά δημοφιλής στη χώρα μας επιλογή ήταν ο 1.400άρης κινητήρας των 75 ή των 101 ίππων.

Πέρα από τον διαχρονικό του σχεδιασμό και την υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και της εποχής ποιότητας κατασκευής, το Polo έχει ένα ακόμα προσόν. Εκείνο του πλήθους των επιλογών που συναντά κανείς ακόμα και με μια πρόχειρη αναζήτηση στις πλατφόρμες αγγελιών μεταχειρισμένων οχημάτων. 

 carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου