ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

Καίει περισσότερη βενζίνη το αυτοκίνητό σου – Ποιος είναι ο λόγος;


Το βενζινοκίνητο αυτοκίνητό σας παρουσιάζει αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με όσα είχατε συνηθίσει και ψάχνετε τον λόγο; Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το σημείο.

Όταν το αυτοκίνητο δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, «εκπέμπει» σήματα και παρουσιάζει σημάδια ότι κάτι δεν πάει καλά. Αυτό βέβαια προϋποθέτει από τον οδηγό να γνωρίζει να ερμηνεύει αυτά τα σημάδια.




Κάθε πρόβλημα συνοδεύεται και από κάποια συμπτώματα, και σε περίπτωση που καταναλώνει περισσότερο, δεν εκκινεί εύκολα ο κινητήρας, παρουσιάζει κραδασμούς ή δεν μπορεί να κρατήσει σταθερό ρελαντί, να ξέρετε ότι πρέπει να ελέγξετε τα μπουζί.
 
 
Τα μπουζί του βενζινοκίνητου αυτοκινήτου μας αποτελούν το τέλειο μέσο για να δούμε τι συμβαίνει στα σωθικά του κινητήρα. Ανάλογα δηλαδή με την κατάστασή τους, μπορούμε να καταλάβουμε ποιο είναι το πρόβλημα.



Εάν η άκρη του μπουζί έχει κρεμ χρώμα, δεν ανησυχούμε μιας και αυτό είναι το φυσικό τους χρώμα. Σε περίπτωση που είναι μαύρη, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχει πολλές επικαθήσεις και υπερβολική αιθάλη από την κακή καύση του μίγματος στον θάλαμο καύσης.

Εάν δούμε λάδι, υπάρχει διαρροή στον κινητήρα και το μπουζί δεν θα πετύχει τον σωστό σπινθήρα. Από την άλλη, εάν δείτε νερό, η διαρροή μπορεί να είναι από το ψυκτικό υγρό, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να ελέγξετε και την φλάντζα στο καπάκι του κινητήρα.




Σε περίπτωση που αναγνωρίσετε ένα από αυτά τα συμπτώματα, να ξέρετε ότι ήρθε η ώρα να κλείσετε ένα ραντεβού στο συνεργείο για να τα αντικαταστήσετε με καινούρια εργοστασιακών προδιαγραφών.
 
 
Η ωφέλιμη ζωή των μπουζί εξαρτάται από το υλικό τους. Αν είναι από χαλκό (τα συναντάμε στα παλαιότερα αυτοκίνητα) φθείρονται με την πάροδο του χρόνου και η ζωή τους είναι περίπου 40.000 χιλιόμετρα. Εάν είναι κατασκευασμένα από πλατίνα ή ιρίδιο (στα πιο σύγχρονα μοντέλα) θα αντέξουν περισσότερο και θα χρειαστούν αντικατάσταση περίπου στα διπλά χιλιόμετρα (80.000 χιλιόμετρα). 

 carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου