ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

Ρέουν τα μέλια του Β.Μπισμπίκη για την Δ.Βανδή: «Όταν είναι δίπλα μου μαλακώνει το ανυπόφορο που έχω μέσα μου»


Ποδαρικό στην εκπομπή Super Κατερίνα, έκανε ο ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης με τον Γιάννη Στάνκογλου που πρωταγωνιστούν στην σειρά του Alpha «Αυτή η νύχτα μένει».

Όπως ήταν αναμενόμενο ο Βασίλης Μπισμπίκης ερωτήθηκε και για την πολυδιαφημισμένη σχέση του με την Δέσποινα Βανδή και εκεί ήταν που κολλήσαμε από τα μέλια!


«Θα της αφιέρωνα το “Να μ’ αγαπάς” του Παύλου Σιδηρόπουλου. Επειδή είμαι ένας άνθρωπος που έχω ένα ανυπόφορο μέσα μου, μια αγωνία, όταν είμαι μαζί της, δημιουργείται μια ψυχική γέφυρα και αυτό το ανυπόφορο μαλακώνει, σβήνει».

pronews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου