Μέχρι τα τέλη Μαρτίου, το Netflix σχεδιάζει να βάλει τέλος στο αίσθημα κοινοκτημοσύνης που υπάρχει μεταξύ των χρηστών του.
Το Netflix θέλει να τερματίσει το πρόβλημα των χρηστών που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης, για να κρατήσει σταθερή την ροή εσόδων την ώρα που η βάση των συνδρομητών έχει αρχίσει να συρρικνώνεται.
Σε επιστολή προς τους μετόχους, η εταιρεία ανέφερε ότι το μοίρασμα των κωδικών έχει λάβει διαστάσεις αλλά θα τερματιστεί. Είναι μια πρακτική, προσθέτει το Netflix, που «υπονομεύει την ικανότητά μας να επενδύουμε στην εταιρεία και να τη βελτιώνουμε».
Δύσκολη χρονιά για το Netflix
Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία.
Tο Netflix ανέφερε ότι για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το α΄ τέταρτο του 2022 οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρησυών, αλλά υπαρκτή.
Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, το Netflix εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις. Όπως συμβαίνει και στα τηλεοπτικά δίκτυα, οι σύντομες διαφημίσεις «πέφτουν» πριν από την ταινία και στη διάρκειά της.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, το Netflix σχεδιάζει ένα «νόμιμο» μοίρασμα του λογαριασμού όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου