Ιδιαίτερα αυστηροί είναι οι κανονισμοί που αφορούν τα χρονικά όρια οδήγησης και εν γένει εργασίας των οδηγών φορτηγών, μιας και η κούραση μπορεί να αποτελέσει αιτία πρόκλησης σφοδρού τροχαίου ατυχήματος.
Ειδικότερα, όπως ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία, μετά από περίοδο οδήγησης 4,5 ωρών, ο οδηγός μπορεί να κάνει διάλειμμα 45 τουλάχιστον λεπτών, εντός του χρόνου οδήγησης, το οποίο μπορεί να κατανέμεται σε 15 και 30 λεπτά αντίστοιχα.
Απόλυτη περιφρόνηση για την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αλλά και για τους κινδύνους στους οποίους θα μπορούσε να εκθέσει τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, έδειξε την περασμένη εβδομάδα ένας Τούρκος οδηγός φορτηγού ο οποίος βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του οχήματός του για 33 ώρες, δίχως να κάνει κάποιο διάλειμμα.
Ο ασυνείδητος οδηγός εντοπίστηκε τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου από τις αστυνομικές αρχές της Βαυαρίας, την ώρα που κυκλοφορούσε κοντά στον κόμβο Neuendettelsau του αυτοκινητοδρόμου A6.
Κατά τον έλεγχο των αστυνομικών αρχών, επίσης, διαπιστώθηκε ότι από την άδεια μεταφοράς έλειπε η σφραγίδα της εταιρείας του, την ίδια ώρα που η επιθεώρηση του ταχογράφου έδειξε ότι ο οδηγός του φορτηγού είχε υπερβεί το ανώτατο όριο οδήγησης.
Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό Μέσο trans.info, οι ανωτέρω παραβάσεις οδήγησαν στην επιβολή προστίμου ύψους 4.000 ευρώ στον οδηγό και 18.000 ευρώ στην εταιρεία στην οποία άνηκε το φορτηγό. Το όχημα, τέλος, ακινητοποιήθηκε μέχρι να γίνει η καταβολή των προστίμων.
carandmotor.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου