Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 23 Απριλίου 2023

Οι 4 συνήθειες που «σκοτώνουν» το χειροκίνητο κιβώτιο και σε οδηγούν στο συνεργείο


Η παράταση της ζωής του μηχανικού κιβωτίου και των περιφερειακών του είναι κάτι εύκολο για τους οδηγούς που είναι πρόθυμοι να κόψουν αυτές τις κακές καθημερινές συνήθειες.

Η συμπεριφορά κατά την οδήγηση ενός αυτοκινήτου αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για την εύρυθμη λειτουργία και την γενική του κατάσταση, μαζί φυσικά με την ευλαβική τήρηση της προγραμματισμένης περιοδικής του συντήρησης.
 
 
Πολλές από τις πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου προκαλούνται από τις κακές συνήθειες που υιοθετεί και εφαρμόζει ένας οδηγός όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, άσχετα από το επίπεδο εμπειρίας του και τα χρόνια που οδηγεί.




Οι πιο χαρακτηριστικές, ίσως, κακές συνήθειες αφορούν στη χρήση του μηχανικού κιβωτίου και του συμπλέκτη του, οι οποίες εφόσον διορθωθούν μπορούν να αυξήσουν σημαντικά το προσδόκιμο ζωής του και να γλιτώσουν από την τσέπη του οδηγού εκατοντάδες ευρώ. Ας δούμε μαζί τις πιο σημαντικές από αυτές.

Το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι οδηγοί που έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο σχέσεων και κινούνται σε περιβάλλον πόλης είναι να πατινάρουν περιμένοντας στο φανάρι. Να έχουν δηλαδή ταχύτητα στο κιβώτιο και με τα πόδια στο αριστερό και δεξί πεντάλ να κρατούν το αυτοκίνητο στο ίδιο σημείο με τη δύναμη του κινητήρα και με την μερική σύμπλεξη του συμπλέκτη.

Πέρα από επικίνδυνο για την ασφάλεια των πιο ευάλωτων χρηστών του δρόμου που περνούν μπροστά από τον οδηγό που πατινάρει, η εν λόγω κακή συνήθεια μειώνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής του συμπλέκτη, ο οποίος διαφορετικά μπορεί να πλησιάσει ή ακόμη και να ξεπεράσει τα 100.000 χλμ. χωρίς να χρειαστεί αντικατάσταση.




Επίσης, περισσότερο και άσκοπο πατινάρισμα, από ό,τι συνήθως χρειάζεται για να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο, παρατηρείται και στις εκκινήσεις σε ανηφόρες και αυτό είναι ένα ακόμη σημείο που ο οδηγός θα πρέπει να προσέχει.
 
 
Επόμενη κακή συνήθεια αφορά στο ίδιο το κιβώτιο και συγκεκριμένα στον επιλογέα του, ο οποίος συνηθίζεται να χρησιμοποιείται από τους οδηγούς ως ένα σημείο για να στηρίζουν και να ξεκουράζουν το χέρι τους. Και αυτή η συνήθεια είναι κακή για την υγεία του κιβωτίου καθώς έτσι ασκείται άσκοπα τάση στις φουρκέτες και η πρόωρη αντικατάστασή τους είναι επίσης ένα ζήτημα εκατοντάδων ευρώ, όπως και η αντικατάσταση του συμπλέκτη.



Μία ακόμη κακή συνήθεια, που συνήθως περνά απαρατήρητη και γι' αυτό είναι και δύσκολο να διορθωθεί, είναι η αλλαγή σχέσεων χωρίς το πεντάλ του συμπλέκτη να είναι πλήρως πατημένο ή η οδήγηση με το αριστερό πεντάλ ελαφρώς πατημένο. Και σε αυτές τις περιπτώσεις η φθορά του συμπλέκτη είναι μεγαλύτερη από όσο χρειάζεται.

Συνήθεια που θα πρέπει να εγκαταλειφθεί είναι και η δυναμική επιτάχυνση του αυτοκινήτου, με στόχο την προσπέραση, χωρίς να επιλεχθεί μια μικρότερη σχέση στο κιβώτιο. Το απότομο πάτημα του δεξιού πεντάλ με τον κινητήρα να λειτουργεί με χαμηλές στροφές δεν είναι ότι καλύτερο για το κιβώτιο.

Ούτε και για την κατανάλωση καυσίμου αφού αν δεν επιλεχθεί μικρότερη σχέση θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος «με το γκάζι στο πάτωμα» για την προσπέραση και κατά συνέπεια και περισσότερο καύσιμο. 

 carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου