Συμπατριώτες
τα μάθατε ???
Στα
Γρεβενά, του κ. Πάτση, της φτωχοποίησης,
της ανεργίας, τηςεγκατάλειψης και της λήθης
από τις εφαρμοζόμενες πολιτικές της Νέας Δημοκρατίας, εμφανίστηκε, ως «ανέμελος ταξιδευτής», μια μέρα πριν την Κυριακή της Αποκριάς, ο
περιφερόμενος ανά τη χώρα, πρωθυπουργός της Ελλάδος κ. Κυριάκος Μητσοτάκης,
παρέα με την πολυπληθή υπουργική και κομματική κουστωδία του, συνεχίζοντας το «ανέμελο ταξίδι» του στην εικονική
πραγματικότητα στην οποία ζει.
Και τι δεν είπε, κατά τη διάρκεια της επικοινωνιακής παράστασης, ο
άφαντος επί σειρά ετών από τα Γρεβενά,
απερχόμενος πρωθυπουργός, λίγες μόλις μέρες πριν τις εθνικές εκλογές
:
A. Σε ότι αφορά τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) .
«Θέλω
να σας πω επίσης ότι το βόρειο κομμάτι του Ε65, αυτό που συνδέει τα Τρίκαλα με
τα Γρεβενά, όταν ήρθαμε στα πράγματα διαπιστώσαμε ότι δεν θα ολοκληρωνόταν ποτέ. Ποτέ. Και αν δεν καταθέταμε, προσωπικά,
σημαντικό πολιτικό κεφάλαιο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και δεν εξασφαλίζαμε τους
πόρους χρηματοδότησης, αυτό το έργο θα ήταν ένα άπιαστο όνειρο.
Όμως πήραμε τις ευρωπαϊκές εγκρίσεις, εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, 480 εκατομμύρια ευρώ. Ούτε ένα ευρώ Έλληνα φορολογούμενου».
Μισές κουβέντες που κρύβουν την αλήθεια. Ποια είναι η αλήθεια ;
Η σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή του έργου υπογράφηκε το 2008 και το 2009 ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες, οι οποίες διήρκεσαν 2 χρόνια και διακόπηκαν το 2011. Στα τέλη του 2013 η σύμβαση παραχώρησης τροποποιήθηκε και αποφασίστηκε να προχωρήσει σε κατασκευή μόνο μεσαίο τμήμα Τρίκαλα - Ξυνιάδα, ενώ παράλληλα αναβλήθηκε η κατασκευή του βόρειου τμήματος (Παναγιά - Τρίκαλα) και νότιου τμήματος (Ξυνιάδα-Λαμία).
Αυτό που παρέδωσε η κυβέρνηση Σαμαρά -
Βενιζέλου το 2015 περιελάβανε:
1. Έναν δρόμο ο
οποίος υλοποιούταν, σε παγκόσμια
πρωτοτυπία, μόνο κατά το ενδιάμεσο
τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, Ξυνιάδα - Τρίκαλα, το οποίο τελικά δόθηκε σε κυκλοφορία το 2017.
2. Τα τμήματα εκείνα των συνδέσεων με την Εγνατία οδό (
Τρικάλα – Εγνατία Οδός) καθώς και ΠΑΘΕ
(από τη Λαμία ως την Ξυνιάδα) είχαν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους (καμία πρόβλεψη για το πως και πότε θα υλοποιούνταν και πως θα χρηματοδοτούνταν).
3.
Η λύση η οποία είχε
αποφασιστεί για
το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου
Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) προέβλεπε ως
σημείο σύνδεσης του Ε65 με την «Εγνατία οδό» σημείο το οποίο βρισκόταν στην
Παναγιά της Π.Ε. Τρικάλων.
Η
κυβέρνηση Σύριζα :
1. Ολοκλήρωσε τις εργασίες κατασκευής του μεσαίου τμήματος το οποίο ξεκινά από τα
Τρίκαλα και καταλήγει στον κόμβο Ξυνιάδας. Παραδόθηκε επίσημα στην κυκλοφορία
στις 22 Δεκεμβρίου 2017.
2. Τροποποιεί τον αρχικό σχεδιασμό
του έργου στο βόρειο τμήμα του και
καθορίζει ως σημείο σύνδεσης του Ε65 με την
«Εγνατία οδό» σημείο το οποίο βρισκόταν κοντά στην Τ.Κ. Κηπουρείου στην Π.Ε. Γρεβενων. Παράλληλα είχε ανοίξει διάλογος για την εξεύρεση της βέλτιστης λύσης σε
ότι αφορά την οδική σύνδεση Δεσκάτης
με Ε-65.
3. Τον Οκτώβριο του 2018 κατάφερε να
εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή
Επιτροπή η χρηματοδότηση, ύψους 306 εκατομμυρίων ευρώ, για την κατασκευή, από την εταιρεία Κεντρική Οδός
Α.Ε., του νότιου τμήματος Ξυνιάδα - Λαμία, μήκους 32,5
χιλιομέτρων, που θα συνδέσει τον Α3 με τον Αυτοκινητόδρομο
1. Ακολούθως, η σύμβαση εστάλη στο Ελεγκτικό Συνέδριο από το οποίο και εγκρίθηκε
ομόφωνα στις αρχές Δεκεμβρίου 2018 και κατόπιν, στις 20 Δεκεμβρίου, κυρώθηκε
από την ελληνική Βουλή. Στις 22 Ιανουαρίου 2019 ξεκίνησε και επίσημα η
κατασκευή του νότιου τμήματος Ξυνιάδα-Λαμία.
4. Κατέθεσε, τον
Ιανουάριο του 2019,
πλήρη φάκελο για την έγκριση της χρηματοδότησης του βόρειου τμήματος (Κηπουρειό-Τρίκαλα) προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ
του παραχωρησιούχου και του Ελληνικού Δημοσίου με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Παράλληλα είχε αποσπάσει
δέσμευση του παραχωρησιούχου για παραίτησή του από τις δαπάνες λειτουργίας των
38 εκατ. ευρώ για το βόρειο τμήμα του Ε65.
Το έργο υλοποιείτε
σήμερα
B.
Σε ότι αφορά το ΕΘΝΙΚΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΣΙΛΙΤΣΑΣ.
Διεκδικώντας για τον εαυτό του το χαρακτηρισμό «του λάτρη
του βουνού» συνέχισε να αντιμετωπίζει την υπόθεση του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου ΒΑΣΙΛΙΤΣΑΣ με επικοινωνιακούς όρους και όχι με ορούς επίλυσης του προβλήματος, κάνοντας γενικόλογες
αναφορές στο μέλλον του κέντρου, μη
καταθέτοντας συγκεκριμένη πρόταση για το μέλλον του Χιονοδρομικού Κέντρου ούτε
περιγράφοντας τον τρόπο με τον οποίο θα εξασφαλισθεί η ανταποδοτικότητα που θα έχει η λειτουργία
του κέντρου στην τοπική κοινωνία, και στον τρόπο με τον οποίο θα εξασφαλισθούν
τα ανταποδοτικά οφέλη της.
Μάλιστα αποδεχόμενος την αναποτελεσματικότητα και κατ΄ επέκταση την ανεπάρκεια
στην προσπάθεια εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων του κέντρου από αυτούς που ο
ίδιος όρισε στο να εκτελέσουν την δουλειά αυτή δήλωσε πως : «Όμως χρειάζεται
δουλειά, χρειάζεται επενδύσεις, χρειάζεται πρόσθετους πόρους, παρά την πολύ
φιλότιμη δουλειά η οποία έχει γίνει από το Λευτέρη Αυγενάκη και από τη διοίκηση
του χιονοδρομικού».
Δεν μας εξήγησε το τι
ισχύει στην περίπτωσή μας:
-
Η μη αποτελεσματική δουλεία από αυτούς που επιφορτίστηκαν την
ευθύνη λειτουργίας του κέντρου,
-
Η
ελλιπής χρηματοδότηση της λειτουργίας του κέντρου,
-
Η
έλλειψη επενδύσεων σε αυτό , η τελικά
-
όλα τα παραπάνω.
Δουλειές αγχωμένων
«άριστων» ερασιτεχνών φτιαγμένες στο
πόδι.
Το ξανά λέμε λοιπόν πως η συμβολή του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου ΒΑΣΙΛΙΤΣΑΣ στο παρόν και το
μέλλον αυτού του τόπου είναι πολύ σοβαρή
για να αντιμετωπίζεται με τέτοια
προχειρότητα, βιασύνη, εν κρυπτώ
και με την τοπική κοινωνία απούσα.
Γ. Για τα υπόλοιπα :
Παρά τις περί του αντιθέτου
ανακοινώσεις των τοπικών στελεχών της Ν.Δ. για
την υπόθεση της υποβάθμισης του στρατοπέδου
Νεοσυλλέκτων Γρεβενών και τη μετατροπή του από Κέντρου Νεοσυλλέκτων, σε απλό
στρατόπεδο, αυτός απέφυγε οποιαδήποτε αναφορά στην υπόθεση αυτή.
(Καθρεφτάκια ;).
1. Το μοίρασμα των προεκλογικών υποσχέσεων περιελάβανε την
λειτουργία της Σχολής Αστυφυλάκων αυτήν που οι ίδιοι έκλεισαν το 2012
εγκαταλείποντας την στο έλεος της φθοράς
του χρόνου.
2.
Γενικόλογες αναφορές στον πρωτογενή τομέα
θέτοντας ως στόχο : « τα Γρεβενά
είναι η πρωτεύουσα των μανιταριών και μπορεί να γίνει και η παγκόσμια
πρωτεύουσα των μανιταριών, όχι μόνο η ελληνική ή η ευρωπαϊκή» χωρίς την κατάθεση καμίας πρότασης :
-
για
το πως θα γίνει αυτό,
-
για
μείωση του κόστους παραγωγής των αγροτοκτηνοτροφικών προϊόντων γεγονός που οδηγεί τους αγρότες στον να εγκαταλείπουν τα χωράφια
και τους κτηνοτρόφους μας και δίνουν για σφαγή τα κοπάδια τους.
3.
Μόνο ως ειρωνεία προς τους πολίτες όλης της Ελλάδας, μπορεί να θεωρηθεί η επίκληση, μετά από τέσσερα χρόνια
ακρίβειας με τον τιμάριθμο στα ύψη καταστρέφοντας το μηνιαίο εισόδημα του κάθε
ενός από εμάς οδηγώντας μας στο να δουλεύουμε, όσοι έχουμε μεροκάματο, για να πληρώνουμε λογαριασμούς, της « πλατφόρμας του
«Market Pass» ως απάντηση στην ακρίβεια.
4.
Ούτε λέξη για
την κατάργησή του τρίτου Πανεπιστημιακού
Τμήματος που προβλεπόταν για την Π.Ε. Γρεβενών, με απόφαση η οποία φέρει, μεταξύ άλλων, και την ψήφο του Βουλευτή Γρεβενών, τον οποίο
παρεμπιπτόντως, αφού τον δόξασαν ως σωτήρα βουλευτή του τόπου μας, μετά τον
σταύρωσαν για να ξεπλύνουν τις δικές τους αμαρτίες στον κοσμάκη, που μετά την τελευταία απόφαση του Αρείου
Πάγου για τους πλειστηριασμούς, μπορούν
να του παίρνουνε τα σπίτια δίχως φόβο αλλά με πάθος.
5.
Αφωνία για την θέσπιση της ελάχιστης βάσης
εισαγωγής για τους εισακτέους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με αποτέλεσμα ο
αριθμός των εισακτέων στα Πανεπιστημιακά Τμήματα της Π.Ε. Γρεβενών, για το έτος
2022-2023, να είναι τέτοιος που αφήνει
459 κενές θέσεις στα δύο
Πανεπιστημιακά Τμήματα των Γρεβενών.
6.
Ούτε λέξη για ανακοίνωση από την ΕΛΣΤΑΤ ΤΩΝ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΆΤΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΓΡΑΦΉΣ ΤΟΥ 2022 σύμφωνα με τα οποία η μέγιστη
μείωση πληθυσμού καταγράφηκε στην ΠΕ Γρεβενών (-16%), καθώς και τα αδιέξοδα των νέων οι οποίοι αποτελούν για την περιοχή μας είδος προς
εξαφάνιση.
7.
Ανακάλυψε ξανά την
χρησιμότητα των εξωτερικών συνόρων (εκλογές έρχονται) τονίζοντας
μεταξύ άλλων πως : «θωρακίσαμε τα σύνορά μας, ναι, γιατί και
η θάλασσα έχει σύνορα τα οποία πρέπει να προστατεύονται». Κοντή μνήμη μιας
και μόλις το καλοκαίρι το 2020 το τουρκικό ερευνητικό σκάφος «Oruc Reis»
πραγματοποιούσε «κρουαζιέρα αναψυχής»
ανατολικά της Κρήτης, με την κυβέρνηση να παρακολουθεί αμήχανα
ψελλίζοντας δικαιολογίες όπως «οι
ισχυροί νότιοι άνεμοι παράσυραν τα πλοία
εντός της ελληνικής
υφαλοκρηπίδας» ή το «άπλωσε
τα καλώδια αλλά δεν πραγματοποίησε έρευνες». Μην ξεχνάμε και την παραίτησή,
για την ιδιά υπόθεση, του Σύμβουλου
Εθνικής Ασφαλείας του πρωθυπουργού Αντιναύαρχου
ε.α. Αλέξανδρου
Διακόπουλου .
Σε όλα αυτά και πολλά ακόμη, σύντομα, την
απάντηση θα τη δώσει ο κόσμος των
Γρεβενών τον οποίο εξαθλίωσαν, κορόιδεψαν και υποτίμησαν, δίνοντας τέλος στην καταστροφική τους
διακυβέρνηση.
Η κυβέρνηση, που συμπαρατάσσεται με τράπεζες,
funds, ημετέρους, αλλά όχι με το συμφέρον της κοινωνικής πλειοψηφίας, σύντομα
θα αποτελεί παρελθόν.
Ν.Ε.
ΣΥΡΙΖΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου