ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Γιατί η Rihanna δεν πληρώθηκε για το Super Bowl; – Όχι επειδή είναι ήδη δισεκατομμυριούχος


Το 2019, η Rihanna αρνήθηκε ως γνωστόν την ευκαιρία να είναι επικεφαλής στο ημίχρονο του Super Bowl, λέγοντας στη Vogue ότι το έκανε για να υποστηρίξει τον πρώην παίκτη, Colin Kaepernick, ο οποίος εκδιώχθηκε από το NFL επειδή γονάτισε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον συστημικό ρατσισμό και την αστυνομική βία. «Απλώς δεν μπορούσα να είμαι ξεπουλημένη» δήλωσε τότε η ποπ σταρ, «δεν μπορούσα να είμαι αρωγός».

Τώρα, η τραγουδίστρια, που έχει καταφέρει παράλληλα να γίνει δισεκατομμυριούχος της ομορφιάς, ανέβηκε στη σκηνή στο ημίχρονο της Apple Music για το Super Bowl LVII, μπροστά σε περίπου 190 εκατομμύρια θεατές. «Ένιωσα ότι ήταν ή τώρα ή ποτέ για μένα» δήλωσε η Rihanna σε συνέντευξή της πριν από μερικούς μήνες. «Το Super Bowl είναι μια από τις μεγαλύτερες σκηνές στον κόσμο, είναι το όνειρο ενός καλλιτέχνη του θεάματος να βρεθεί σε μια τέτοια σκηνή».


Η εμφάνιση της Rihanna έγινε viral



Δεν υπάρχει πρόβλημα με τα μετρητά

Η εμφάνιση σηματοδοτεί την επιστροφή της Rihanna στη μουσική μετά από περισσότερα από έξι χρόνια απουσίας. Τον Οκτώβριο κυκλοφόρησε το πρώτο της single από το 2017 – το «Lift Me Up» από το Black Panther: Wakanda Forever, το οποίο της χάρισε μια υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερου πρωτότυπου τραγουδιού.

Όχι ότι η 34χρονη τραγουδίστρια χαλάρωσε κατά τη διάρκεια της παύσης της από τη μουσική.

Εκτός από τη γέννηση του πρώτου της παιδιού τον Μάιο, η 34χρονη έχει χτίσει το Fenty Beauty -που ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια σε συνεργασία με τον γίγαντα πολυτελών προϊόντων LVMH- σε μία από τις πιο περιεκτικές και επιτυχημένες μάρκες καλλυντικών στον κλάδο, με εκτιμώμενη αξία 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Το 2018, εγκαινίασε επίσης το brand εσωρούχων Savage X Fenty, το οποίο ζυγίζει μια IPO ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μετά από έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 125 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.

Μαζί οι επιχειρήσεις αυτές αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία της περιουσίας της Rihanna που εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οπότε, είναι καλό που δεν έχει πρόβλημα με τα μετρητά, γιατί η Rihanna δεν θα πληρώθηκε για την εμφάνισή της στο Super Bowl –κάτι που συνηθίζεται για τους headliners του ημίχρονου.


Τότε γιατί το κάνουν;


Ενώ οι καλλιτέχνες της Α-list, όπως η Beyoncé, ο Bruno Mars, ο Justin Timberlake και η Lady Gaga, δεν πληρώνονται, το σόου προσφέρει τεράστια οφέλη με την έκθεση του σταρ σε ένα τεράστιο κοινό. Φέτος, ο αριθμός των θεατών ξεπέρασε τα 192 εκατομμύρια.

Όταν η Lady Gaga ανέβηκε στη σκηνή το 2017, οι πωλήσεις των άλμπουμ και των τραγουδιών της, για παράδειγμα, αυξήθηκαν κατά 1000%, ανέφερε το Billboard, και η Jennifer Lopez απέκτησε 2,3 εκατομμύρια νέους οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού αυτή και η Shakira ήταν οι επικεφαλής του ημιχρόνου το 2020.


Στην περσινή παράσταση συμμετείχαν οι θρύλοι του χιπ-χοπ της Δυτικής Ακτής Dr. Dre, Snoop Dogg, Mary J. Blige, Kendrick Lamar, Eminem και 50 Cent, ο καθένας από τους οποίους είδε μια ώθηση στους προσωπικούς του λογαριασμούς.


Την εβδομάδα μετά το Super Bowl, ο Dr. Dre είδε 183% αύξηση στις πωλήσεις άλμπουμ και 105% αύξηση στις ροές κατά παραγγελία, σύμφωνα με στοιχεία της Luminate. Οι πωλήσεις άλμπουμ της Blige αυξήθηκαν κατά 999% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και του Snoop Dogg κατά 361, σύμφωνα με τη Luminate.


Και η ίδια η παραγωγή συνέχισε να κερδίζει επαίνους πολύ μετά το τέλος του μεγάλου παιχνιδιού: Ήταν υποψήφια για πέντε βραβεία Emmy και κέρδισε τρία, συμπεριλαμβανομένου του τροπαίου για το καλύτερο ζωντανό variety special, την πρώτη φορά που ένα show στο ημίχρονο του Super Bowl κέρδισε αυτή την τιμή.


Η Rihanna τι κέρδισε;


Για τη Rihanna, η οποία έχει ήδη σχεδόν 250 εκατομμύρια followers στο Twitter και το Instagram, η εμφάνιση στο Super Bowl ήταν η ευκαιρία της να επιστρέψει στις μουσικές της ρίζες και να επανασυνδεθεί με το κοινό της μετά από χρόνια αποχής από τη σκηνή. (Εμφανίστηκε στο μουσικό βίντεο του συντρόφου της A$AP Rocky τον Μάιο του 2022).

Έκανε επίσης μια ακόμη συνεργασία με τον Jay-Z, του οποίου η εταιρία, Roc Nation, προχώρησε σε μακροχρόνια συνεργασία με το NFL, το 2019, ως στρατηγικός σύμβουλος ψυχαγωγίας για τη ζωντανή μουσική.


Και όπως και οι διαφημίσεις του Super Bowl, τα halftime shows δεν είναι φθηνά – οι παραγωγές μπορεί να κοστίζουν πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια.


Για το halftime show του, ο The Weeknd το 2021, ξόδεψε 7 εκατομμύρια δολάρια από δικά του χρήματα για να βεβαιωθεί ότι ταιριάζει στο όραμά του, και μια πηγή κοντά στον Dr. Dre δήλωσε στο Forbes ότι ο ράπερ και παραγωγός ξόδεψε επίσης περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια για το σόου του πέρυσι.


Όπως είχε κάνει στο παρελθόν ο προηγούμενος μακροχρόνιος χορηγός, η Pepsi, το NFL και η Apple Music πλήρωσαν το λογαριασμό για την εμφάνιση της Rihanna, επιβεβαίωσε εκπρόσωπος του NFL στο Forbes.

Εκπρόσωπος της Rihanna αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν έβαλε δικά της χρήματα στην παράσταση.
Η Roc Nation και η Apple Music δεν απάντησαν στα αιτήματα του Forbes για σχολιασμό.


in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου