VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

ΚΟΚ: Γιατί δεν πρέπει να γεμίζουμε μέχρι πάνω το πορτ-μπαγκάζ

 

Το ασφυκτικό γέμισμα του πορτ-μπαγκάζ, είναι μια επικίνδυνη συνήθεια που μπορεί να

οδηγήσει σε τροχαίο και τιμωρείται από τον ΚΟΚ.

Πολλοί οδηγοί, ειδικά όταν ετοιμάζονται για ένα μεγάλο ταξίδι, γεμίζουν ασφυκτικά το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου, αρκετές φορές έως την οροφή, στην προσπάθειά τους να χωρέσουν όλα τα ψώνια ή οι αποσκευές τους, παρά τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται.


Η διαδικασία φόρτωσης του αυτοκινήτου διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες που έχουν καθοριστεί τόσο από τον κατασκευαστή του ΙΧ μας όσο και από τους νομοθέτες της χώρας μας με γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών του οχήματος αλλά και των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου.



Κίνδυνος τροχαίου

Ένα αντικείμενο που είναι τοποθετημένο άτακτα στην εταζέρα δυσχεραίνει σε τεράστιο βαθμό του έργο του οδηγού και μπορεί να αποτελέσει αιτία πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος. Η κατάληψη της εταζέρας από ογκώδη αντικείμενα ή η  αφαίρεσή της για την αξιοποίηση κάθε σπιθαμής του πορτμπαγκάζ παρεμποδίζoυν την ορατότητα του οδηγού προς τα πίσω.


Παράλληλα, τα στοιβαγμένα έως την οροφή αντικείμενα, σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση είναι πολύ πιθανόν να εκσφενδονιστούν προς όλες τις κατευθύνσεις προκαλώντας σοβαρό τραυματισμό στον οδηγό ή τους επιβάτες.


Πρόστιμο στους παραβάτες – Τι λέει ο ΚΟΚ

Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), «το φορτίο του οχήματος πρέπει να τακτοποιείται και να στοιβάζεται κατά τρόπον ώστε:


Τα πέντε SOS για υψηλότερες και ταχύτερες συντάξεις

να μην εκτίθεται σε κίνδυνο πρόσωπα και να μην προκαλούνται ζημιές από διαρροή ή πτώση αυτού στην οδό,
 να μην περιορίζεται ή παρεμποδίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εμποδίζεται η οδήγηση του οχήματος και να μη μειώνεται η σταθερότητα αυτού.

Ο ΚΟΚ αναφέρει ότι ο κάτοχος ή ο οδηγός, που κυκλοφορεί όχημα με υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους του ή επικίνδυνα φορτωμένο,  τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 80 ευρώ. Σε περίπτωση επικίνδυνης φόρτωσης, επιβάλλεται και ακινητοποίηση του οχήματος.


in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου