Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Τέμπη: Βίντεο-σοκ με τη λειτουργία του πίνακα ελέγχου στο σταθμαρχείο Λάρισας – Φαίνονται τα πάντα


Η πορεία του μοιραίου τρένου και η δυνατότητα του σταθμάρχη ν’ αποτρέψει τη σύγκρουση ακόμη και μετά το λάθος του με το κλειδί, αποτυπώνονται στο συγκλονιστικό βίντεο από το σταθμαρχείο της Λάρισας.

Στον πίνακα ελέγχου (φωτογραφία, επάνω, και βίντεο, κάτω) αποτυπώνεται με φωτεινές ενδείξεις η είσοδος και έξοδος της επιβατικής αμαξοστοιχίας στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας.

 
 

Ο απλούστατος… τρόπος

Φαίνεται ξεκάθαρα ο απλούστατος… τρόπος με τον οποίο γυρίζει το κλειδί προκειμένου να οδηγηθεί ο συρμός στη γραμμή προς τη Θεσσαλονίκη και να συνεχίσει με ασφάλεια το ταξίδι του.

Αυτό που δεν μπορεί να χωρέσει ο ανθρώπινος νους, με βάση το ρεπορτάζ του Σκάι που ακολουθεί, είναι ότι και μετά το λάθος που έκανε ο σταθμάρχης – να ξεχάσει την τόσο απλή κίνηση αλλαγής του κλειδιού – είχε σε δεύτερο χρόνο τη δυνατότητα για σχεδόν πέντε λεπτά (τα γνωστά 5,5 χιλιόμετρα), να διαπιστώσει το λάθος του.

Αρκεί να παρατηρούσε τις φωτεινές ενδείξεις του πίνακα ελέγχου που «κραύγαζαν» ότι το τρένο βρίσκεται σε λάθος γραμμή.

Δείτε το βίντεο: 

 

«Ξέχασα»

«Αλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και δεν τα επανέφερα μετά στη θέση τους» φέρεται να παραδέχθηκε στην κατάθεσή του ο σταθμάρχης.

Ετσι, ο 59χρονος έβαλε το τρένο που αναχώρησε από τη Λάρισα στη γραμμή που εκινείτο η εμπορική αμαξοστοιχία επειδή μπερδεύτηκε, όπως φέρεται να είπε, καθώς ασχολούνταν με μία άλλη τοπική αμαξοστοιχία που πριν λίγο είχε φτάσει στον σταθμό.

Βέβαια, από τη λειτουργία του πίνακα ελέγχου διαπιστώνεται ότι και μετά το λάθος του υπήρχε η δυνατότητα και ο χρόνος αποφυγής της σύγκρουσης παρότι αυτή ήδη ερχόταν… με ταχύτητα 160 χιλιομέτρων.

Πριν πέντε μέρες

Ωστόσο, ο 59χρονος, από κτηνοτρόφος σε χωριό της Καρδίτσας, έγινε αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ για να προβιβαστεί σε σταθμάρχη της Λάρισας, αναλαμβάνοντας καθημερινά την ευθύνη για χιλιάδες ζωές.

Οι αποδοχές ανέρχονται στα 3.500 ευρώ μικτά γι’ αυτή τη θέση, στην οποία, όπως αποκαλύπτεται, ο 59χρονος τοποθετήθηκε μόλις πέντε μέρες πριν την τραγωδία.

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου