ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Τέμπη: «Το επιβατικό τρένο για πεντέμισι χιλιόμετρα ήταν ορατό στον πίνακα σηματοδότησης»


Τι δήλωσε στο MEGA ο Παναγιώτης Τερεζάκης, σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.

Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη η τραγωδία στα Τέμπη σχολίασε ο Παναγιώτης Τερεζάκης, σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.

«Η Λάρισα είχε τηλεδιοίκηση σε όλο το δίκτυο. Μετά το 2011 άρχισαν τα συστήματα να καταρρέουν. Τα κτίρια της τηλεδιοίκησης έχουν εξοπλισμό που είναι σβηστός. Τα έξω συστήματα έχουν πια κοπεί, έχουν λεηλατηθεί», τόνισε ο κ. Τερεζάκης.



Για τον σταθμάρχη Λάρισας ανέφερε: «Ο σταθμάρχης ήταν στην διακίνηση εμπορευμάτων. Το 2011 με τις μετατάξεις πήγε σε άλλο οργανισμό του Δημοσίου, στα πλαίσια περικοπής προσωπικού. Εν συνεχεία, πριν από ενάμιση χρόνο, ανοίξανε πάλι οι μετατάξεις και είχαν τη δυνατότητα άτομα που ήταν σε κάποιους οργανισμούς να έρθουν ακόμη και στον ΟΣΕ και δήλωσε ότι θέλει να γίνει σταθμάρχης».

Για την εκπαίδευση ως σταθμάρχης, ο κ. Τερεζάκης επιβεβαίωσε ότι προβλέπεται ένας χρόνος εκπαίδευσης για τα βασικά συστήματα χειρισμού.

«Το τραγικό είναι ότι πέντε χιλιόμετρα πριν από την περιοχή που έγινε το περιστατικό, μέχρι εκείνο το σημείο, επειδή η Λάρισα διαθέτει σύστημα τοπικού πίνακα χειρισμού σηματοδότησης από την κονσόλα πάνω το (σ.σ. επιβατικό) τρένο φαινόταν πού πήγαινε», σύμφωνα με τα όσα είπε, μεταξύ άλλων, ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.


Ωστόσο, τόνισε ότι ο 59χρονος σταθμάρχης δεν μπορούσε να δει την εμπορική αμαξοστοιχία.


Στη συνέχεια ξεκαθάρισε ο κ. Τερεζάκης: «Όταν βλέπεις ένα τρένο να πηγαίνει ανάποδα, το να κάνεις ανάποδη κυκλοφορία σε ένα τρένο έχει ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο, πώς το βάζεις, πώς το εκφωνεί ο σταθμάρχης, πώς το αντιλαμβάνεται, το μεταφέρει και το εκτελεί ο μηχανοδηγός αλλά και τι μήνυμα δίνει ο μηχανοδηγός».


«Το ένα από τα δύο τρένα, και συγκεκριμένα το επιβατικό, για πεντέμισι χιλιόμετρα, βόρεια, στην γραμμή καθόδου ήταν ορατό στον πίνακα σηματοδότησης», είπε ο Παναγιώτης Τερεζάκης.


Για τις δικλείδες ασφαλείας

Σε ερώτηση αν θα αναλάβει σαν ΟΣΕ κάποια ευθύνη απάντησε: «Αν φανεί από την Δικαιοσύνη ότι οι δικλείδες ασφαλείας δεν υπάρχουν – άλλο να μην υπάρχουν κι άλλο να μην υλοποιούνται – ότι δηλαδή υπάρχει κενό στον κανονισμό κυκλοφορίας του ΟΣΕ, τότε είναι θέμα της Δικαιοσύνης να πει τι οφείλουμε».

Επιπλέον ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ ανέφερε ότι τόσο ο μηχανοδηγός όσο και ο σταθμάρχης σε κάθε σταθμό, βάσει του κανονισμού, θα πρέπει να προχωρούν σε αναγγελία θέσης του τρένου και να υπάρχει η επιβεβαίωση αντίστοιχα ότι ακούστηκε το μήνυμα.

Αναφορικά με τις δικλείδες ασφαλείας που θα έπρεπε να λειτουργήσουν, αλλά δεν λειτούργησαν εξήγησε: «Από το 2011 το σύστημα άρχισε να καταρρέει για διάφορους λόγους, όπως τη σταδιακή μείωση προσωπικού, τη σταδιακή μείωση της χρηματοδότησης αλλά και τις λεηλασίες στις γραμμές των τρένων».

Καταλήγοντας, ο κ. Τερεζάκης παραδέχθηκε: «Δεν μπορώ να κοιτάξω στα μάτια τις μανάδες που έχασαν τα παιδιά τους».


in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου