ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 13 Μαΐου 2023

Κεντρική πολιτική ομιλία της υποψήφιας βουλευτή ΝΔ Α΄ Θεσσαλονίκης Άννας Ευθυμίου

Την κεντρική πολιτική ομιλία της διοργανώνει η Άννα Ευθυμίου, υποψήφια βουλευτής ΝΔ Α΄ Θεσσαλονίκης την Δευτέρα 15 Μαΐου. 
Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο “Αριστοτέλειον” (Εθνικής Αμύνης 2) στις 7.30 το απόγευμα.

 
 
 “Φίλες και φίλοι, σας περιμένω να συναντηθούμε λίγες μέρες πριν την κάλπη της 21ης Μαΐου, να κάνουμε μαζί έναν απολογισμό για τα πεπραγμένα μου στην πρώτη κοινοβουλευτική μου θητεία. 
Σας περιμένω να μιλήσουμε για τις νέες δεσμεύσεις που θα αναλάβω απέναντι σας στην επόμενή μου θητεία, εφόσον ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου”, δηλώνει η Άννα Ευθυμίου και καταλήγει: “Τίμησα την ψήφο σας και ζητώ τη στήριξή σας για να δυναμώσει περισσότερο η φωνή μου. Συνεχίζουμε μαζί, μια πορεία διεκδικήσεων και πράξεων, με συνέπεια και αποτελεσματικότητα”.

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου