ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 28 Μαΐου 2023

Formula 1 - GP Μονακό: ο Φερστάπεν μεγάλος νικητής

Και νικητής αναδείχθηκε ο Μαξ Φερστάπεν ο οποίος με έναν κυριολεκτικά μαγικό γύρο κατάφερε να κερδίσει την τελευταία στιγμή τους -επίσης συγκλονιστικούς- Αλόνσο, Λεκλέρ και Οκόν! 
Ήταν ένα μοναδικό θέαμα για κάθε φίλο των αγώνων ταχύτητας. 
Οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου να χαϊδεύουν συνέχεια τις μπαριέρες εκατέρωθεν της ιστορικής διαδρομής του Μονακό και να καταφέρνουν να βγαίνουν νικητές.

 
 

Αντιθέτως εκείνος που το παράκανε ήταν ο Σέρχιο Πέρεζ κάτι που αποτελεί πλήγμα στις όποιες ελπίδες είχε για τον φετινό τίτλο. Μέτριες οι Mercedes ενώ εντυπωσίασαν οι AlpineΟ Λεκλέρ βρίσκεται υπό διερεύνηση και ενδέχεται να τιμωρηθεί με ποινή θέσεων στην αυριανή εκκίνηση.

Q1: Καταστροφή για Πέρεζ!


 
 

Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων σημαδεύτηκε από την σύγκρουση που είχε ο Πέρεζ με τις μπαριέρες στην Ste. Devote. Η RB19 του Τσέκο υπέστη σοβαρή ζημιά στο πίσω μέρος και ο Μεξικανός έμεινε από νωρίς εκτός συνέχειας.

Αντιθέτως, ο Φερστάπεν δεν είχε πρόβλημα να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο της περιόδου και να περάσει άνετα στο Q2. Μόνη δύσκολη στιγμή για τον Ολλανδό ήταν το… χάδι που έδωσε στις μπαριέρες της Anthony Noghes κατά την τελευταία του προσπάθεια. Ένα μοτίβο το οποίο θα χαρακτήριζε τον Ολλανδό μέχρι και το Q3.

Η αύξηση της πρόσφυσης στο οδόστρωμα ήταν ραγδαία κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Αυτό έφερε αρκετούς οδηγούς σε δύσκολη θέση προς το τέλος. Δύο από αυτούς ήταν οι Χάμιλτον και Σάινθ οι οποίοι, όμως κατάφεραν να περάσουν στο Q2 την τελευταία στιγμή. Αντιθέτως εκτός συνέχειας έμειναν οι Πέρεζ, Σάρτζεντ (ο Άλμπον ήταν 3ος!), Μάγκνουσεν, Χούλκενμπεργκ και Ζου.

Q2: Αλόνσο και Alpine στο παιχνίδι!

Ο Φερστάπεν ήταν και πάλι ταχύτερος όλων με την αρχή του Q2. Ωστόσο ο Ολλανδός είχε να αντιμετωπίσει δύο νέες προκλήσεις. Την αναμενόμενη του Αλόνσο αλλά και μία που δεν την περιμέναμε από τις Alpine των Γκασλί και Οκόν.

Τα γαλλικά μονοθέσια ήταν πολύ ανταγωνιστικά στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου. Έδειξαν, μάλιστα, να υπερέχουν σε εκείνο το σημείο ακόμη και από τις Ferrari οι οποίες ήταν στις θέσεις 5 και 6. Οι διαφορές μεταξύ των οδηγών στις θέσεις 7-12 ήταν πολύ μικρές. Οι λεπτομέρειες θα έκριναν το ποιος θα περνούσε στο Q3.

Εκείνος που λύγισε ήταν ο Λάντο Νόρις ο οποίος ακούμπησε την μπαριέρα στην εσωτερική της Tabac -με την Mclaren να ακουμπάει και σε εκείνη της εξωτερικής- κατά την τελευταία του προσπάθεια. Ήταν, όμως, τυχερός καθώς ο χρόνος που είχε σημειώσει ήταν αρκετός για να τον φέρει 10ος στο Q3. Αντιθέτως, ο Piastri δεν κατάφερε να περάσει στην τελευταία περίοδο για μόλις 18 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Μαζί του έμειναν εκτός και οι Ντε Βρις, Αλμπον, Στρολ (!) και Μπότας.

Q3: Μαγική pole για Φερστάπεν

Στο τέλος του Q2 ο Λεκλέρ είχε καταφέρει επιτέλους να κάνει μία συγκροτημένη προσπάθεια η οποία τον είχε φέρει δεύτερο. Αυτό δημιούργησε προσδοκίες για το ότι ίσως ο Μονεγάσκος θα μπορούσε να διεκδικήσει την pole από τον Φερστάπεν.

Ο πρωταθλητής βγήκε πρώτος στην πίστα και πήρε προσωρινά την πρώτη θέση. Ωστόσο θα τον ξεπερνούσε αμέσως ο Αλόνσο για 4 δέκατα του δευτερολέπτου! Οι Σάινθ-Λεκλέρ θα περνούσαν κι εκείνοι μπροστά από τον Φερστάπεν απέχοντας ελάχιστα από την Aston Martin!

Ο Μαξ θα απαντούσε στην δεύτερη προσπάθειά του περνώντας μπροστά για 52 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ωστόσο η πρόσφυση εξακολουθούσε να ανεβαίνει. Κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Οκόν για να περάσει μπροστά!

Ο Λεκλέρ πέρασε κι εκείνος πρώτος για 82 χιλιοστά από τον Οκόν. Με τον Αλόνσο να είναι ταχύτερος όλων στους δύο πρώτους τομείς, όλα έδειχναν ότι ο Ισπανός θα κατέβαζε σημαντικά τον χρόνο της pole. Ο Ισπανός πέρασε μεν πρώτος αλλά όχι για πολύ από τους Λεκλέρ και Οκόν.

Στην πίστα, όμως, παρέμενε και ο Φερστάπεν. Οι δύο πρώτοι του τομείς δεν ήταν εντυπωσιακοί. Με ένα μαγικό τρίτο τομέα, όμως, ο πρωταθλητής πήρε την πιο συγκλονιστική pole της χρονιάς. Τρεις φορές ο Ολλανδός πέρασε ξυστά από τις μπαριέρες. Στο όριο αλλά όχι πέρα από αυτό. Και κατάφερε να πάρει τελικά την πρώτη θέση εκκίνησης για λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου!

Δίπλα του θα ξεκινήσει ο Αλόνσο. Mετά το τέλος της διαδικασίας ο Λεκλέρ τέθηκε υπό διερεύνηση. Ο Μονεγάσκος φάνηκε να μπλοκάρει τον Νόρις στο τούνελ κατά το Q3. Σε περίπτωση που οι αγωνοδίκες τον θεωρήσουν υπαίτιο τότε θα του επιβάλουν ποινή θέσεων στην εκκίνηση. Αυτή θα προβιβάσει τους Οκόν, Χάμιλτον και Σάινθ τουλάχιστον.

newsauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου