ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

Γράφει φίλος γιατρός για την .. κατάντια μας στα SUPER MARKET στα Γρεβενά!!! - Δείτε το όνομά του πιο κάτω.. - (εικόνα)

ΣΧΟΛΙΑ ΑΕΤΟΥ:...

 Προσπαθώντας  το απόγευμα σε γνωστό σουπερ μαρκετ της πόλης, να εξηγήσω στον μικρό μου τι

είναι αυτό το σήμα στο οδόστρωμα και γιατί δεν παρκάρουμε εκεί εμφανίζεται εν λόγω κύριος ( η παιδεία μου δεν μου επιτρεπει άλλο χαρακτηρισμό) και σταθμεύει σε δυο μάλιστα θέσεις! 

-Κύριε έχετε σταθμεύσει σε χώρο ΑΜΕΑ του λέω, εμφανώς θυμωμένος αλλά ευγενικά.

-Ε ποσοι θα έρθουν; 

Ήταν η απάντηση του

-Σημασία εχει ποσοι θα έρθουν η τι παιδεία θα δείξουμε στα παιδιά μας; 

Η δική μου αναπάντητη ερώτηση 

Κενά κρανία φεύ


 
 

 
 
ΑΕΤΟΣ: Γιατρέ, δυστυχώς το ίδιο γίνεται και σε άλλα Super Market. 
Θα πρέπει, ο ίδιος ο κόσμος να τους κράζει..  

Θα το κανει άραγε, εκτός από σένα, κι έμενα (μάλωσα κανα 2 φορές), κι άλλος;
Μακάρι να συμβεί.. 
Οχι να μαλώσουμε, αρκεί να καταλάβουν που βρίσκονται.. 


Γιατρέ πήγαινε μία βόλτα και  στον ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ!!! ,  στο LIDL!!! 
Ολοι είναι έγκυοι!! 

1 σχόλιο:

  1. Μου έχει τύχει με παπά στο Lidl ...του την είπα και δεν με απάντησε καν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή