Με το αγωνιστικό DNA της γερμανικής εταιρείας «συγκεντρωμένο» κάτω από το εντυπωσιακό της αμάξωμα, η 911 GT3 RS συνεχίζει την παράδοση της Porsche που την θέλει να παράγει και να προσφέρει στο κοινό μια νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση της αγωνιστικής εκδοχής του εμβληματικού της μοντέλου.
Πέρα από τις εμφανείς και εκτενείς αλλαγές των Γερμανών στο αμάξωμα της 911, που έχουν σαν στόχο να βελτιώσουν σημαντικά την δυναμική της συμπεριφορά ειδικά σε ακραία οδήγηση στην πίστα, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για την 911 GT3 RS βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer.
Έχοντας να κινήσει 1.450 κιλά, το εν λόγω μοτέρ των τεσσάρων λίτρων καταφέρνει να αποδίδει 525 ίππους και 465 Nm ροπής χωρίς τη βοήθεια υπερσυμπιεστή. Στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ. και μπορεί να επιταχύνει την 911 GT3 RS από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει επίσημα στα 296 χλμ./ώρα.
Οι αναρτήσεις, τα φρένα και τα πλήρως ρυθμιζόμενα ηλεκτρονικά ενισχύουν περαιτέρω την αγωνιστική αύρα της έκδοσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό της οποίας μπορεί να βρει κανείς τα κεραμικής σύνθεσης δισκόφρενα, με το μισό βάρος έναντι των στάνταρ, αλλά και πολλά ανθρακονημάτινα τμήματα που μπορούν να πάρουν τη θέση μεταλλικών και να μειώσουν ακόμη περισσότερο το βάρος του σκληροπυρηνικού σπορ αυτοκινήτου.
Σίγουρα, το αεροδυναμικό highlight της «πολεμικής» 911 είναι η τεράστια ενεργή αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία φέρει και λειτουργία DRS (Drag Reduction System) που μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση στις ευθείες και αυξάνει την τελική ταχύτητα.
Με τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 378.900 ευρώ η πρώτη Porsche 911 GT3 RS που ταξινομήθηκε στη χώρα μας στις 14 Ιουνίου, θα εντυπωσιάζει σε κάθε της πέρασμα της.
Έχοντας να κινήσει 1.450 κιλά, το εν λόγω μοτέρ των τεσσάρων λίτρων καταφέρνει να αποδίδει 525 ίππους και 465 Nm ροπής χωρίς τη βοήθεια υπερσυμπιεστή. Στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ. και μπορεί να επιταχύνει την 911 GT3 RS από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει επίσημα στα 296 χλμ./ώρα.
Οι αναρτήσεις, τα φρένα και τα πλήρως ρυθμιζόμενα ηλεκτρονικά ενισχύουν περαιτέρω την αγωνιστική αύρα της έκδοσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό της οποίας μπορεί να βρει κανείς τα κεραμικής σύνθεσης δισκόφρενα, με το μισό βάρος έναντι των στάνταρ, αλλά και πολλά ανθρακονημάτινα τμήματα που μπορούν να πάρουν τη θέση μεταλλικών και να μειώσουν ακόμη περισσότερο το βάρος του σκληροπυρηνικού σπορ αυτοκινήτου.
Σίγουρα, το αεροδυναμικό highlight της «πολεμικής» 911 είναι η τεράστια ενεργή αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία φέρει και λειτουργία DRS (Drag Reduction System) που μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση στις ευθείες και αυξάνει την τελική ταχύτητα.
Με τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 378.900 ευρώ η πρώτη Porsche 911 GT3 RS που ταξινομήθηκε στη χώρα μας στις 14 Ιουνίου, θα εντυπωσιάζει σε κάθε της πέρασμα της.
Η ταξινόμησή της έγινε στη Θεσσαλονίκη και είναι δεδομένο ότι θα κάνει την εμφάνισή της και στις παραλίες της γειτονικής Χαλκιδικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου