ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023

Το κόλπο των 10 ευρώ για να μην κάψεις τον κινητήρα το καλοκαίρι


Με το καλοκαίρι να έχει μπει για τα καλά και τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν όλο και περισσότερο, όλα τα περιφερειακά συστήματα ενός κινητήρα αυτοκινήτου πρέπει να λειτουργούν απρόσκοπτα.

Όπως ο ανθρώπινος οργανισμός έτσι και ένας κινητήρας αυτοκινήτου πρέπει να διατηρεί πάντα την θερμοκρασία λειτουργίας του σε συγκεκριμένα επίπεδα υπό φυσιολογικές συνθήκες ώστε να μην παρουσιάσει βλάβη.

 
 

Από όλα τα συστήματα και κυκλώματα ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης, εκείνο που διασφαλίζει στον μεγαλύτερο βαθμό την διατήρηση της θερμοκρασίας στα σωστά επίπεδα είναι το σύστημα ψύξης.




Η κατάσταση που βρίσκεται το σύστημα-κύκλωμα ψύξης του κινητήρα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία για την εύρυθμη λειτουργία του μοτέρ ειδικά τώρα το καλοκαίρι που παρουσιάζονται και οι υψηλότερες θερμοκρασίες του έτους, ενώ την εμφάνισή τους κάνουν και καύσωνες όπου τα θερμόμετρα δείχνουν για παρατεταμένο χρονικό διάστημα πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου.

Όπως συμβαίνει και με τα άλλα υγρά ζωτικής σημασίας του κινητήρα, έτσι και το ψυκτικό υγρό έχει συγκεκριμένο όριο ζωής καθώς με το πέρασμα του χρόνου χάνει τις ιδιότητές του. Θεωρητικά, η διάρκεια ζωής του αντιψυκτικού υγρού, ή παραφλού όπως ονομάζεται διαφορετικά, δεν έχει συγκεκριμένο όριο.



Σε πραγματικές συνθήκες όμως και ανεξάρτητα από την ποιότητά του, το υγρό θα πρέπει να αλλάζει μια φορά κάθε δύο χρόνια τουλάχιστον (μέγιστο τα πέντε), ανάλογα φυσικά και με την ένταση και τη συχνότητα που χρησιμοποιείται ένα αυτοκίνητο, τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε χρόνο αλλά και το περιβάλλον στο οποίο κινείται συνήθως.



Το λάθος που δεν πρέπει να κάνουν οι οδηγοί όχι μόνο τώρα το καλοκαίρι αλλά οποιαδήποτε εποχή του χρόνου είναι να χρησιμοποιήσουν νερό βρύσης για να συμπληρώσουν ή να αλλάξουν εντελώς το παραφλού που βρίσκεται στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα του.

 
 

Το νερό βρύσης θα προκαλέσει διάβρωση στο κύκλωμα και θα αφήσει και άλατα δυσκολεύοντας έτσι τη διατήρηση της ροής που απαιτείται με κίνδυνο πρόκλησης ζημιάς και στην αντλία νερού. Από την άλλη, με κόστος περί τα 10-12 ευρώ, οι οδηγοί μπορούν να προμηθευτούν αντιψυκτικό και από το ελεύθερο εμπόριο και να αντικαταστήσουν αυτό υπάρχει ήδη το κύκλωμα ώστε να δώσουν στο μοτέρ τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη ευκολία τις υψηλές θερμοκρασίες στις οποίες θα κληθεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του.

Αν αλλάξετε αντιψυκτικό καλό θα ήταν να κάνετε και έναν έλεγχο στο ψυγείο του αυτοκινήτου, οι ψήκτρες του οποίου μπορεί να έχουν «γεμίσει» εξωτερικά με ρύπους και έντομα, για να βελτιώσετε την απαγωγή της θερμότητας του υγρού. Για να αφαιρέσετε τους ρύπους χρησιμοποιήστε μια μαλακή βούρτσα ή μία οδοντόβουρτσα ασκώντας παράλληλα μικρή πίεση καθώς βουρτσίζετε. 

 carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου