Δέκα εκατομμύρια χρήστες γράφτηκαν συνδρομητές στην πλατφόρμα Threads, το νέο μέσο κοινωνικής
δικτύωσης της Meta, ανταγωνιστικό του Twitter, ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής του μητρικού οίκου του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ.«Δέκα εκατομμύρια άνθρωποι γράφτηκαν μέσα σε επτά ώρες», έγραψε ο Ζούκερμπεργκ στον επίσημο λογαριασμό του στο Threads.
Ο Ζούκερμπεργκ έκανε ανάρτηση και στο Twitter, ανεβάζοντας ένα meme του Σπάιντερμαν να αντιπαρατίθεται με έναν Σπάιντερμαν – αστειευόμενος για την αντιπαλότητα του ίδιου με τον Ελον Μασκ του Twitter, καθώς και μεταξύ των δύο υπηρεσιών.
Ο «φονιάς» του Twitter
Η εφαρμογή Threads, που δεν θα διατίθεται για την ώρα στην ευρωπαϊκή αγορά, μοιάζει πολύ στη λειτουργία της με το Twitter, δίνοντας έμφαση σε δημόσιες συζητήσεις με άλλους χρήστες και αυτούς να έχουν τη δυνατότητα να ακολουθούν όποιον επιθυμούν, όπως γίνεται στο Instagram. Κάποιοι ειδικοί εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης χαρακτήρισαν το πόνημα του Ζούκερμπεργκ «φονιά του Twitter».
Ο δημιουργός του Facebook επέλεξε τη στιγμή αυτή λόγω των εσωτερικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εταιρεία του Twitter. Μετά την περυσινή εξαγορά της δημοφιλούς πλατφόρμας από τον Ελον Μασκ, ο αμφιλεγόμενος μεγιστάνας προχώρησε σε σειρά τροποποιήσεων, που δυσαρέστησαν μεγάλη μερίδα χρηστών και επέτρεψαν την επάνοδο διά βίου αποκλεισθέντων λογαριασμών, όπως αυτός του Ντόναλντ Τραμπ.
Ορια στα μηνύματα
Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Μασκ επέβαλε όριο στον αριθμό μηνυμάτων (tweet) που θα μπορούν να διαβάζουν οι χρήστες. Το αφεντικό του Twitter είπε ότι πήρε την απόφαση αυτή προκειμένου να αντιμετωπίσει το φαινόμενο «άντλησης» των δεδομένων του Twitter από άλλες εταιρείες.
Η επιβολή του «ορίου ανάγνωσης μηνυμάτων» κατέστησε την εφαρμογή άχρηστη για πολλούς. «Δεν έχω ξαναδεί τόσο αυτοκαταστροφικό ιδιοκτήτη επιχείρησης, ο οποίος αποξενώνει τους πελάτες, μόνους κριτές της επιτυχίας του, όσο τον Μασκ», λέει ο Λου Πασκάλις, επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων AJL.
Η πρόσφατη αναταραχή στο Twitter μοιάζει να προσέφερε στον Ζούκερμπεργκ το άνοιγμα που αναζητούσε για να λανσάρει τη Threads. Τα στελέχη της Meta συζητούσαν ήδη από πέρυσι πώς να κεφαλαιοποιήσουν πάνω στα προβλήματα του Twitter, εκτιμώντας ότι η ώρα ήταν κατάλληλη για να εγκαινιάσουν ανταγωνιστική εφαρμογή. «Γιούργια για το ψωμοτύρι τους!» (Go for their bread and butter) έγραφε σε email για περιορισμένη ενδοεταιρική κυκλοφορία στέλεχος της Meta τον περασμένο Δεκέμβριο.
Καθημερινή με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ, AFP, Reuters
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου