Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 1 Αυγούστου 2023

Τέλος τα 130 χλμ./ώρα στην εθνική οδό! Ποιο είναι το νέο όριο ταχύτητας;


Βασική προϋπόθεση εφαρμογής του νέου μέτρου είναι η ύπαρξη διαχωριστικών στηθαίων, η ένταση της κίνησης και οι καιρικές συνθήκες.

Μέχρι σήμερα ακούμε για μειώσεις στα όρια ταχύτητας μέσα στις πόλεις όσο και στους αυτοκινητόδρομους. Ωστόσο κάποια κράτη-μέλη φαίνεται ότι αποφάσισαν να επιδιώξουν να ενισχύσουν την οδική ασφάλεια με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο. Επιδιώκουν να ορίσουν τα 150 χλμ./ώρα ως ανώτατη ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομους!

Μάλιστα οι δύο χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιθυμούν να αυξήσουν το επιτρεπόμενο όριο στο εγγύς μέλλον και για λόγους… ασφάλειας.

 
 


Ειδικότερα η Ιταλία και η Τσεχία σχεδιάζουν να αυξήσουν τα όρια ταχύτητας μέρους των αυτοκινητοδρόμων τους, από τα 130 στα 150 χλμ./ώρα.

Στην Ιταλία, η ιδέα δεν είναι καινούργια αφού οι συζητήσεις έχουν ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο μεταξύ του Υπουργού Μεταφορών Ματέο Σαλβίνι και της κυβέρνησής του. Ο υπουργός Μεταφορών υποστηρίζει το αίτημά του στο γεγονός ότι τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται σε εξωαστικούς δρόμους, και όχι σε αυτοκινητόδρομους. Ως εκ τούτου, ο Σαλβίνι ζητά την κοινή λογική εκτιμώντας ότι ορισμένα τμήματα θα μπορούσαν να περάσουν χωρίς πρόβλημα με 150 χλμ./ώρα αντί για 130 χλμ./ώρα, υπό την προϋπόθεση ότι το επιτρέπουν η ένταση της κυκλοφορίας, οι καιρικές συνθήκες και τα δεδομένα ατυχημάτων τα τελευταία πέντε χρόνια.

Στη συνέχεια, θα γίνονται συχνά αυστηροί έλεγχοι ταχύτητας στα τμήματα των 150 χλμ./ώρα για να αποφευχθεί οποιαδήποτε κατάχρηση. Θα πρέπει επίσης να προσθέσουμε ότι μόνο τμήματα λωρίδων με διαχωριστικά στηθαία θα είναι επιλέξιμα για αυτό το μέτρο.

Από την πλευρά της Τσεχίας, η συζήτηση έχει κλείσει καθώς πρόσφατα εγκρίθηκε νόμος για το θέμα. Στη συνέχεια, τα 150 χλμ./ώρα θα εφαρμοστούν σε ορισμένα τμήματα από την 1η Ιανουαρίου 2024!




Τι γίνεται στη Γαλλία;

Στη Γαλλία οι οδηγοί έχουν συνηθίσει να κινούνται στον αυτοκινητόδρομο, με όριο τα 130 χλμ./ώρα. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ισπανία, το όριο αυτό ορίζεται στα 120 χλμ./ώρα, ενώ στη Γερμανία ορισμένα τμήματα δεν έχουν όριο.

Δύο ευρωπαϊκές χώρες θέλουν να πάνε ενάντια στις τρέχουσες τάσεις αυξάνοντας τα όρια ταχύτητας. Μια απόφαση που θα επιτρέπει στους αυτοκινητιστές να οδηγούν έως και 150 χλμ./ώρα από την 1η Ιανουαρίου 2024.

Ο στόχος εδώ είναι να δοθεί η δυνατότητα στους οδηγούς να είναι πιο προσεκτικοί. Ως εκ τούτου, οι αρχές επιθυμούν να αυξήσουν την ταχύτητα για λόγους ασφαλείας.

Προφανώς αυτή η απόφαση είναι το αντίθετο από αυτό που θέλουν να δουν οι πολιτικοί στη Γαλλία. Επομένως, είναι απίθανο ή ακόμα και αδιανόητο να υπάρχουν τέτοιοι κανονισμοί στη Γαλλία.

 
 

Αντίθετα, στη Γαλλία οι οδηγοί θα βρεθούν αντιμέτωποι μάλλον με μία μείωση της μέγιστης ταχύτητας σε όλους τους δρόμους. Εν προκειμένω, ένα οικολογικό ερώτημα. Πράγματι, σύμφωνα με την κυβέρνηση, οι εκπομπές CO2 θα μπορούσαν να μειωθούν δραστικά με τη μείωση της ταχύτητας. Οι δημοσιογράφοι από όλα σχεδόν τα ΜΜΕ υπενθυμίζουν ότι η μειωμένη ταχύτητα 10 χλμ./ώρα εξοικονομεί ένα λίτρο καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Τέλος πάντων, η μείωση της μέγιστης ταχύτητας στη Γαλλία είναι μια πολύ αντιδημοφιλής απόφαση, και οι οδηγοί είναι ιδιαίτερα εκνευρισμένοι όταν χρειάζεται να κινούνται με 80 χλμ./ώρα αντί για 90 χλμ./ώρα σε μεγάλο μέρος των δρόμων... 

carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου