ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ της Μαγδαληνής Βέκιου, με τον Συνδυασμό "Γρεβενά Δυνατά Μπροστά" του Χρήστου Τριγώνη


Ας ξανασυστηθούμε από αυτή την ανήσυχη πλευρά μου, καθώς υπήρξα το 2014 υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον απερχόμενο Δήμαρχο Γ. Δασταμάνη.

Τα Γρεβενά είναι ο τόπος γέννησης και καταγωγής μου (όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και καταξιώθηκα) και μέχρι και προ 4 ετών η μόνη κατοικία μου. Πλέον η Θεσσαλονίκη λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων είναι η κατοικία μου, χωρίς αυτό να αποκλείει και να αναιρεί τον δικό μου παντοτινό τόπο, τα Γρεβενά, που παραμένουν το αναπόσπαστο και αναλλοίωτο κομμάτι της ενήλικης και όχι μόνο ζωής μου, με προσωπικούς δεσμούς αίματος και συγγενείας.

Τι είμαι:

Ένας άνθρωπος που έχω αποταχθεί και δεν κατέχω το σύνδρομο του Δημοσίου υπαλλήλου και του προσωπικού οφέλους.

Από επιλογή μου ήμουν είμαι και θα είμαι δίπλα, πλάι, μπροστά, πίσω από τον άνθρωπο, γιατί ο άνθρωπος είναι αυτός που με καταξίωσε κοινωνικά και επαγγελματικά.

Προσωπικό όφελος με την υποψηφιότητα μου δεν υπάρχει.

Προσωπικό κόστος για την πόλη που με μεγάλωσε, ναι υπάρχει και θα το διαθέσω, έχοντας ως οδηγό μου την καθημερινή συναναστροφή μου με τον άνθρωπο και τη λύση στα προβλήματα υγείας που τον βασανίζουν.

Γιατί εμένα:

Λόγω επαγγέλματος, είναι επιτακτική πλέον η ανάγκη της ανιδιοτελούς συνεισφοράς στον άνθρωπο και το συνάνθρωπο.

Ο άνθρωπος είναι αυτός που με καταξίωσε επαγγελματικά και κοινωνίκα και αυτός ο απλός καθημερινός άνθρωπος είναι που με παρακινεί να παραμένω δοτική και θετική προς την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας που μας ταλανίζουν όλους.

Τι μπορώ να προσφέρω:

Σε συνδυασμό με τις δεξιότητες που έχω αποκτήσει και το χαρακτήρα που έχω δομήσει, με ύφος, γνώσεις και ήθος, εντιμότητα , ακεραιότητα, διαφάνεια, δικαιοσύνη, αντιμετώπισα, αντιμετωπίζω και θα συνεχίσω να αντιμετωπίζω την κάθε πρόκληση όπως και τη ζωή.

Πιστεύω σε εμένα και έχω διεκπεραιώσει στο ακέραιο την κάθε επαγγελματική αποστολή που μου έχει ανατεθεί έως τώρα.

 
 

Απώτερος στόχος είναι η ορθή και ορθολογική παροχή δομημένης ανθρωποκεντρικής και προσωποποιημένης Κοινωνικής Πρόνοιας, δημιουργώντας τα εχέγγυα για την καθημερνή ευημερία και απλούστευση της ποιότητας της ζωής των δικών μας ανθρώπων και του δικού μας τόπου, τα Γρεβενά της καρδιάς μας.

Γιατί με Χρήστο Τριγώνη και το συνδυασμό Γρεβενά Δυνατά Μπροστά;

Είναι ο άνθρωπος που έχει αποδείξει ότι πίστεψε στο ρόλο και στα καθήκοντα της απερχόμενης Δημοτικής Αρχής και πάλεψε να ανταποκριθεί, έχοντας το σθένος να διατηρήσει το συνεχή αγώνα παλεύοντας, παρά τις όποιες αντιξοότητες, πάντα με θετικό πρόσημο και στοχεύοντας στην ευημερία της τοπικής κοινωνίας που αντιπροσωπεύει.

 Με ένα συνδυασμό αδέσμευτό από κόμματα, ιδεολογίες, ταμπέλες.

Για μια ξεκάθαρη Αυτοδιοιηκητική προσπάθεια.

Για έναν Δήμο με επίκεντρο τον άνθρωπο και λύσεις στα προβλήματα της απλής καθημερινότητας που τον απασχολούν.

Θα τον βοηθήσω, γιατί μπορεί να συνεχίζει να αποδεικνύει ότι μπορεί να μάχεται για τα Γρεβενά.

Η γνωριμία με τους ανθρώπους γίνεται στο τέλος και όχι στην αρχή.

Τότε λέμε χάρηκα για την γνωριμία.

Στη διάθεση όσων με γνωρίζουν λοιπόν, πολύ περισσότερο στη διάθεση όσων δε με γνωρίζουν, για να μπορέσουν να πουν στο τέλος χάρηκα για τη γνωριμία.

Νοσηλεύτρια ATEI με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας Πρόνοιας.

2018 έως και σήμερα: Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.




ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ
ΓΡΕΒΕΝΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΓΩΝΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ




Με εκτίμηση
Μαγδαληνή Βέκιου(: 6974 520 5508): magdavekiou@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου