ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑΚΑΣ || Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Γρεβενών: "Μαζί συνεχίζουμε" Δημοσθένης Κουπτσίδης- (εικόνες)

Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες είμαι ο Χρήστος Νάκας, 


παντρεμένος με την Κατερίνα Στεργιόπουλου και έχω 2 παιδιά, τον Νικόλαο και Αναστάσιο. 
Ζω και εργάζομαι στα Γρεβενά, είμαι ελεύθερος επαγγελματίας - εργολάβος ιδιωτικών έργων.

Θα ήθελα να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδιασμό του  Δημοσθένη Κουπτσιδη "ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ"...

Ο λόγος που αναγκάστηκα να "ανέλθω" υποψήφιος,  είναι πως  τα τελευταία χρόνια βλέπω την πόλη μου να αργοπεθαίνει, τα μαγαζιά να κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο, η νεολαία αναγκάζεται να φύγει από το νομό κι αυτό γιατί δεν υπάρχει επιβίωση.
Τα προβλήματα της πόλης είναι πάρα πολλά και τα χωριά σβήνουν το ένα πίσω από το άλλο.

Τα προβλήματα μεγαλώνουν και δυστυχώς η ήδη υπάρχουσα τοπική Δημοτική αρχή τα τελευταία χρόνια κατά την γνώμη μου αδιαφορεί.

Ζητώ την στήριξή σας και την ψήφο σας που θα μου δώσουν την δύναμη να αγωνιστώ για τον τόπο μου και για το μέλλον των παιδιών μας.
Εύχομαι καλή επιτυχία στον Δημοσθένη Κουπτσιδη γιατί τον έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και επίσης εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους, ανεξαρτήτως συνδυασμού.

Με εκτίμηση
Νάκας Χρήστος


Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος 
"Μαζί συνεχίζουμε"
Κουπτσιδης Δημοσθένης

 

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου