ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Κόκε μίλησε για το εμπόριο ναρκωτικών: «Έχω επαφές παντού, αλλά δεν είμαι και ο Εσκομπάρ»


O Σέρχιο Κοντρέρας Πάρδο, γνωστός ως Κόκε, πρώην ποδοσφαιριστής του Άρη και της Βέροιας, μιλώντας στο γαλλικό Canal Football Club μίλησε την εμπειρία του στη φυλακή και παραδέχθηκε τον ηγετικό του ρόλο σε ένα διεθνές δίκτυο διακίνησης ναρκωτικών, για τον οποίο καταδικάστηκε τον Μάιο σε έξι χρόνια φυλάκιση.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κόκε εμπλέκεται σε πρόβλημα διακίνησης ναρκωτικών, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ισπανική εφημερίδα «As».


Το 2019 ήταν ένας από αυτούς που συνελήφθησαν στην επιχείρηση «Maskoke», κατά την οποία κατασχέθηκαν ένας τόνος χασίς και πολλά όπλα. Το γεγονός αυτό τον έκανε να περάσει ένα χρόνο και οκτώ μήνες στη φυλακή αφού κατέβαλε εγγύηση 15.000 ευρώ που του επέτρεψε να αποκτήσει προσωρινή ελευθερία:

 
 

«Η ζωή είναι λίγο περίπλοκη. Πρέπει να πληρώσεις για ανόητα πράγματα. Πρέπει να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό το συντομότερο δυνατό. Κατάγομαι από μια γειτονιά στη Μάλαγα όπου όλοι οι φίλοι μου είναι παιδικοί φίλοι. Έχω επαφές παντού, αλλά δεν είμαι ο Πάμπλο Εσκομπάρ! Όταν ακούς να μιλούν για έναν διεθνή διακινητή λες στον εαυτό σου: 'Τι στο διάολο έκανα;'. Ως ποδοσφαιριστής έβγαζα ένα εκατομμύριο τον χρόνο και με τις άλλες δουλειές μπορούσα να έχω τα ίδια χρήματα σε δύο μήνες» είπε ο Κόκε, ο οποίος στη συνέχεια σχολίασε τη ζωή του στη φυλακή ως ποδοσφαιριστής:

«Γνώριζα τους πάντες, αλλά το να είσαι ποδοσφαιριστής δεν αλλάζει τίποτα. Υπήρχαν πολλοί Γάλλοι. Είδα πολλές φανέλες της Mαρσέιγ (σ.σ: όπου έπαιξε 2004-2006). Εδώ στη φυλακή μπορεί να σε σκοτώσουν, αλλά δεν φοβάμαι. Η φυλακή είναι ανοιχτή για τους ηλίθιους. Επιστρέφω στη φυλακή, δεν ξέρω για πόσο, αλλά έχω ποινή μέχρι το 2027».


sdna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου