ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

Η Γρεβενιώτισσα Ιωάννα Σάρρου Υποψήφια με τον Κωνσταντίνο Ζέρβα στην Θεσσαλονίκη




Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη από γονείς με καταγωγή από τα Γρεβενά , ζω όλη μου τη ζωή σε αυτή την πόλη που αγαπώ.

Τελείωσα όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στα σχολεία της Τριανδρίας και αποφοίτησα από το Λύκειο Τριανδρίας το 1986. Συνέχισα τις σπουδές μου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο στο Οικονομικό τμήμα της σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών από όπου και πήρα πτυχίο το 1991. Έλαβα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας το μεταπτυχιακό μου το 2011,  από το τμήμα Χρηματοοικονομικής στη Στρατηγική Χρηματοοικονομική Διοίκηση .

 Ταυτόχρονα με τις σπουδές μου ως φοιτήτρια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο , καθώς και στα πρώτα βήματα του γραφείου μου, από το 1986 ως το 1993 , εργάστηκα στην MRB ως ερευνήτρια  αγοράς, μία εμπειρία που μου έδωσε πολλές επικοινωνιακές δεξιότητες.  

Ασκώ το επάγγελμα του Οικονομολόγου Λογιστή-  Φοροτέχνη , το απαιτητικό και ενδιαφέρον αυτό επάγγελμα , από το 1992 ως και σήμερα, επί 32 συνεχή έτη  . Η ενασχόλησή μου αυτή μου επιτρέπει να έχω άμεση επαφή με πολλά θέματα της εργασίας και της καθημερινότητας .

Παράλληλα και ταυτόχρονα, επί σειρά ετών,  δίδαξα  οικονομικά και φορολογικά  μαθήματα στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης  , καθώς και στο ΙΙΕΚ ΞΥΝΗ . Μία συναρπαστική εμπειρία αφού η επικοινωνία με τη νέα γενιά,  μας κάνει να αφουγκραστούμε τα προβλήματα , τις ανησυχίες και τα ενδιαφέροντα της νεολαίας μας.

Διετέλεσα πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων του 27ου Λυκείου Θεσσαλονίκης για τα έτη από το 2017-2019, προσπάθησα να ανταποκριθώ σε όλα τα προβλήματα με κριτήριο το καλό του σχολείου και των μαθητών .

 Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν καλά ότι η πορεία της ζωής μου χαρακτηρίζεται από σκληρή-πολύ σκληρή  και μεθοδική δουλειά . Κάθε πρόβλημα που προκύπτει δικό μου ή ξένο το αντιμετωπίζω μόνο σαν δικό μου. Το κάθε πρόβλημα είναι μία πρόκληση για μένα  στην οποία καταστρώνοντας τα δεδομένα, πρέπει να βρω και να προτείνω την καλύτερη δυνατή λύση. Αντλώ δύναμη από το να  εισπράττω την ηθική ικανοποίηση ότι έκανα το καλύτερο δυνατό , φροντίζοντας να κάνω ότι καλύτερο μπορώ . 

Η ολιγωρία ή η αδιαφορία στα προβλήματα δεν μου ταιριάζει!

Είμαι παντρεμένη με τον Παπαγεωργίου Βασίλη  και έχουμε δυο παιδιά, τον Γιώργο 25 ετών και τον Κωνσταντίνο 22 ετών .

Ο λόγος ο οποίος με οδήγησε να είμαι απέναντί σας σήμερα και να ζητώ την ψήφο σας είναι ένας :

Θέλω να προσφέρω στον τόπο μου ότι μπορώ , με όλες μου τις δυνάμεις, ώστε  να γίνει καλύτερος !







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου