ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Ανέκδοτο: Εχω Εντολές..

 Ο Θεός πήγε στους Γερμανούς και είπε 'έχω Εντολές για σας που θα

κάνουν τις ζωές σας καλύτερες.

Και οι Γερμανοί ρώτησαν: 'τι είναι εντολές;'


 
 

Και ο Θεός εξήγησε: 'κανόνες ζωής'

'Μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα;'

'Να μη σκοτώνετε'

'Να μη σκοτώνουμε; Δεν ενδιαφερόμαστε'

Έτσι Εκείνος πήγε στους Ιταλούς και είπε 'έχω Εντολές'

Και οι Ιταλοί ζήτησαν ένα παράδειγμα, και ο Κύριος είπε 'να μην κλέβετε'

'Να μην κλέβουμε; δεν ενδιαφερόμαστε'

Τότε Εκείνος πήγε στους Γάλλους και είπε 'έχω Εντολές'

Οι Γάλλοι ζήτησαν ένα παράδειγμα και ο Κύριος είπε 'να μην επιθυμείτε τη γυναίκα του γείτονα'

'Να μην επιθυμούμε τη γυναίκα του γείτονα; δεν ενδιαφερόμαστε'


 
 

Τότε ο Κύριος πήγε στους Εβραίους και είπε, 'έχω Εντολές'

'Εντολές;' ρώτησαν, 'και πόσο κάνουν;'

'Είναι δωρεάν'

'Θα πάρουμε δέκα.'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου