ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Ευχαριστήριο μήνυμα ΖΗΣΗ ΚΟΓΙΟΥ (Υποψήφιου περιφερειακού συμβούλου με το συνδυασμό «Ελπίδα για την Δυτ. Μακεδονία» Της Γεωργίας Ζεμπιλιάδου)

Φίλες και φίλοι, Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου

για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου με την ψήφο σας στις  περιφερειακές εκλογές κατατάσσοντας με στη 2η θέση στην ΠΕ Γρεβενών.

Συγχαρητήρια να δώσουμε και στους συνυποψήφιους μου για τον έντιμο αγώνα που δώσαμε από κοινού με την Γεωργία Ζεμπιλιάδου καταθέτοντας ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό και δίκαιο πρόγραμμα για την περιφέρεια.

Τα θετικά μηνύματα που έλαβα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, όπως και η αγάπη σας, με συγκίνησαν βαθύτατα.


 
 

Σας διαβεβαιώνω λοιπόν ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό και την ανάπτυξη του τόπου μας, από όποιο «μετερίζι» και αν βρίσκομαι.

Ο αγώνας για καλύτερες μέρες συνεχίζεται.

Τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ  στην οικογένεια μου, στα παιδιά και στα εγγόνια μου που ήταν δίπλα μου σε αυτόν μου τον αγώνα.

Σας ευχαριστώ και πάλι.


Ζήσης ΚΟΓΙΟΣ

Πρόεδρος ΔΣ Δήμου Δεσκάτης

Πρόεδρος ΝΠΔΔ «Ανδρομάνα» Δήμου Δεσκάτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου