ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023

Σήμερα στην τηλεόραση 4Ε στην εκπομπή "Ο τόπος μου, η ζωή μου" : "Σπήλαιο Γρεβενών".. - (εικόνες)

 Σήμερα, Κυριακή 5 Νοεμβρίου στις 13:00 θα προβληθεί από την 4Ε στην εκπομπή "Ο τόπος μου, η ζωή μου" το 1ο μέρος από το χωριό μου,

"Σπήλαιο Γρεβενών".  

 
 

 
 

Την επόμενη Κυριακή 12 Νοεμβρίου, την ίδια ώρα, στις 13:00 το μεσημέρι θα προβληθεί το 2ο μέρος. Για τους φίλους του εξωτερικού προβάλλεται την Δευτέρα τα ξημερώματα στις 5:45.

Επίσης, τις επόμενες δύο Κυριακές, στις 19 και στις 26 Νοεμβρίου, θα προβληθούν σε επανάληψη τα δύο επεισόδια από το χωριό "Σπήλαιο Γρεβενών" και πάλι την ίδια ώρα, στις 13:00 το μεσημέρι.

Νικόλαος Βαβρίτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου