ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023

Βικτώρια Καρύδα: Eπέστρεψε στην πασαρέλα 5 χρόνια μετά τη δολοφονία του Γιάννη Μακρή


Στο πλαίσιο της 33ης Athens Fashion Week, η Βικτώρια Καρύδα, περπάτησε ξανά στις πασαρέλες
Πέντε χρόνια μετά τη δολοφονία του συζύγου της, Γιάννη Μακρή, έξω από το σπίτι τους στη Βούλα, η Βικτώρια Καρύδα περπάτησε ξανά στις πασαρέλες.

Το μοντέλο, που πολλές φορές σε αυτό το διάστημα, έχει εξομολογηθεί τη δυσκολία της να ξεπεράσει όσα συνέβησαν και τον πόνο της ίδιας και των παιδιών της, που εξακολουθούν να αναζητούν τον πατέρα τους, επέστρεψε σήμερα στις πασαρέλες.

Η Βικτώρια Καρύδα βρέθηκε στο Ζάππειο και συμμετείχε στην επίδειξη της νέας συλλογής της Kathy Heyndels, και του Marios Togos, στο πλαίσιο της 33ης Athens Fashion Week.

Η Βικτώρια Καρύδα περπατά στην πασαρέλα

Athens Fashion Week.

Η Βικτώρια Καρύδα στην πασαρέλα


 
 

Η Βικτώρια Καρύδα με μαύρο φόρεμα

Η Βικτώρια Καρύδα περπατά στην πασαρέλα

Η Βικτώρια Καρύδα στην επίδειξη των Kathy Heyndels, και Marios Togos


Η Βικτώρια Καρύδα στην επίδειξη των Kathy Heyndels, και Marios Togos
«Ο Γιάννης ήταν το άλλο μου μισό»

Τον περασμένο Μάιο, η Βικτώρια Καρύδα, είχε μιλήσει στη «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά», με αφορμή την απόφαση για τη δολοφονία του συζύγου της, λίγους μήνες πριν και την αθώωση του ενός κατηγορούμενου.

Το μοντέλο είχε εκφράσει τη δυσαρέσκειά της για τη δικαστική απόφαση: «∆εν είµαι ευχαριστηµένη καθόλου από την απόφαση της ∆ικαιοσύνης».

Σε ερώτηση για το τι της λείπει από τον σύζυγό της, είχε πει: «Ο ίδιος ο Γιάννης, ήταν το άλλο µου µισό. ∆εν ήταν µόνο ο άνδρας µου, ήταν και ο φίλος µου και ο έρωτάς µου. Μου λείπει που του µίλαγα και µε άκουγε. Ήταν σε όλα δίπλα µου. Ήταν ο άνθρωπός µου. Με αγαπούσε, µε νοιαζόταν και µε πρόσεχε».

«Τους λείπει πάρα πολύ ο πατέρας τους. Εγώ γεµίζω τον χρόνο των παιδιών µε δραστηριότητες για να περνάνε όµορφα, αλλά είναι πολύ δύσκολο, γιατί τα κάνω όλα µόνη µου» είχε πει για τα παιδιά της η Βικτώρια Καρύδα.

tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου