ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

Ανέκδοτο: Η λίστα της αρκούδας!!

 Κάνει η αρκούδα μια λίστα με τα ζώα που θέλει να σκοτώσει.

Το μαθαίνουν τα άλλα ζώα του δάσους και πηγαίνουν να ρωτήσουν την αρκούδα.

Συναντά η αλεπού την αρκούδα :


 
 

-Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα για την λίστα; ρωτάει η αλεπού.

-Ναι είναι.

-Είμαι και εγώ μέσα;

-Ναι, της λέει η αρκούδα και τη σκοτώνει.

Συναντά το λιοντάρι την αρκούδα :

-Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα για την λίστα; ρωτάει το λιοντάρι.

-Ναι είναι.

-Είμαι και εγώ μέσα;

-Ναι, λέει η αρκούδα και το σκοτώνει.

Συναντά ο λαγός την αρκούδα :

-Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα για την λίστα; ρωτάει ο λαγός.

-Ναι είναι.

-Είμαι και εγώ μέσα;

-Ναι, λέει η αρκούδα.


 
 

-Μπορείς να με σβήσεις από τη λίστα;

-Φυσικά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου