ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Ανδρέας Μικρούτσικος: «Καταστράφηκα… Δεν είχα χρήματα να ζήσω καθημερινά»

 

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος βρέθηκε καλεσμένος το μεσημέρι της Παρασκευής 1/12 στην εκπομπή «Οδός Ζαρίφη 2»

και μεταξύ άλλων μίλησε για το αν θα έφευγε ποτέ από ένα επαγγελματικό περιβάλλον όπου ένιωθε να καταπιέζεται ενώ αναφέρθηκε και στη σύντροφό του Έλενα Μαστραγγελή χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά του.


Ο Ανδρέας Μικρούτσικος για αν θα έφευγε από κάπου αν δεν περνούσε ωραία απάντησε:

«Ναι, θα έφευγα. Αυτή τη στιγμή, αυτό που κάνω, το κάνω γιατί δεν έχω κανέναν πόρο και δεν μπορώ να έχω κανέναν πόρο, παρά μόνο όσα μου επιτρέπουν να βάλω σε μια τράπεζα γιατί τα υπόλοιπα μου τα παίρνει. Το κάνω γι’ αυτό. Αν είχα στοιχειώδη χρήματα δε θα το έκανα, θα παρακολουθούσα, και μπορεί να είχα μια στοιχειώδη συμμετοχή κάποια στιγμή και να έδινα μια συνέντευξη μια φορά το εξάμηνο ή το χρόνο. Αυτή τη στιγμή έχω ανάγκη. Αλλά η ανάγκη μου δεν υπερβαίνει την αξιοπρέπειά μου. Αυτό σημαίνει ότι αν αισθανθώ με πιέζουν, με καταπιέζουν και δε με αφήνουν να εκφραστώ ή μου φέρονται υποτιμητικά, θα φύγω, ή επειδή είμαι πολύ καλός συνεργάτης, έχω ένα ελάττωμα, παρόλο που νομίζουν ότι είμαι πολύ σκληρός, είμαι πολύ καλό παιδί, δε μπορώ να σε πουλήσω… Αν νιώσω ότι η φίμωση ή η υποτίμηση είναι ολοκληρωτική, θα φύγω και προτιμώ ως πένης και αλήτης να ζω σε ένα στρώμα και όχι σε ένα σπίτι 80 τ.μ και με τη δυνατότητα να ζεσταθώ. Θα κρυώσω, αλλά η αξιοπρέπειά μου θα είναι ακμαία».


Ακόμη, ο Ανδρέας Μικρούτσικος ανέφερε: «Έκανα μια αποτυχημένη επενδυτική κίνηση, την πάτησα στην προσπάθειά μου να βοηθήσω κάποιους… Ήπια το πικρό αυτό ποτήρι. Καταστράφηκα… Δεν είχα χρήματα να ζήσω καθημερινά. Με συντηρούσε ο αδελφός μου και όταν η αρρώστια του πλέον δε του το επέτρεπε, έμεινα στο σπίτι, χωρίς ένα ευρώ… Να είναι καλά η Ελένη που έκανε τις πιο σκληρές δουλειές… Άστο».


Ο Ανδρέας Μικρούτσικος είπε συγκινημένος: «Μια κοπέλα πάει και δουλεύει καθαρίστρια για να συντηρήσει εμένα και τον εαυτό μου. Αυτό το πράγμα… Θα εκτιμώ ανθρώπους που δίνουν τη ζωή τους πραγματικά, χωρίς τουπέ, χωρίς κυριλίκια, χωρίς αριστοκρατίες… Μου βγήκε γιατί είναι ένα παράπονό μου. Ελένη μου συγγνώμη, και συγγνώμη που σε ανέφερα. Ξέρεις τι έχει ακούσει αυτό το κορίτσι; Πως την αντιμετωπίζουν;… Βράδυ να δουλεύει στην Ομόνοια 12 με 6 για να φάμε ένα μακαρόνι… Και αυτόν τον άνθρωπο εγώ να τον πουλήσω;».


Τέλος, ο Ανδρέας Μικρούτσικος κατέληξε: «Αυτές είναι συμπεριφορές, αυτή είναι ενσυναίσθηση. Δεν είναι λογίδριο στη τηλεόραση για να έχουμε να τα λέμε. Έχει γίνει η ενσυναίσθηση, η τσίχλα του τοξικού, και έχω βγει εγώ τοξικός γιατί λέω τα πράγματα με το όνομά τους…».

govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου