ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ || Χαμηλές θερμοκρασίες -Ποιος είναι ο χρυσός κανόνας των 7 βαθμών Κελσίου που κανείς δεν γνωρίζει


Η θεαματική πτώση της θερμοκρασίας τις τελευταίες φέρνει ξανά στο προσκήνιο της επικαιρότητας τον χρυσό κανόνα των επτά βαθμών Κελσίου που αν και θα πρέπει να το ακολουθούν όλοι, ελάχιστοι γνωρίζουν.

 
 

Η απόδοση των σύγχρονων ελαστικών αναφορικά με την πρόσφυση που προσφέρουν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από δύο κυρίως πράγματα: την χάραξη του πέλματος τους και τη σύσταση της γόμας τους.

Οι παραπάνω είναι και οι λόγοι που δεν υπάρχει ένα ελαστικό, το οποίο να λειτουργεί τέλεια όλες τις εποχές του χρόνου, ενώ η χρήση του λάθος ελαστικού την λάθος εποχή μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες για το ίδιο, την τσέπη μας αλλά και την ασφάλεια μας.

Με τα ελαστικά δρόμου να χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες, τα θερινά και τα χειμερινά, αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε και να εφαρμόζουμε όσο πιο πιστά μπορούμε είναι ο κανόνας των επτά βαθμών Κελσίου.



Σύμφωνα με τον κανόνα των επτά βαθμών Κελσίου, το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας είναι η συνήθης μέση θερμοκρασία που επικρατεί στο περιβάλλον όπου κινούμαστε, ανάλογα με την εποχή. Βάσει αυτής της μέσης θερμοκρασίας θα οδηγηθούμε και στη σωστή επιλογή τύπου ελαστικού για το αυτοκίνητό μας.

Αν λοιπόν μένουμε μόνιμα και κινούμαστε σε περιοχή όπου η μέση θερμοκρασία τον χειμώνα βρίσκεται κοντά ή κάτω από τους επτά βαθμούς Κελσίου τότε πρέπει απαραίτητα να εφοδιαστούμε με χειμερινά ελαστικά.




Αν από την άλλη η μέση θερμοκρασία βρίσκεται πολύ πάνω από τους επτά βαθμούς Κελσίου, όπως για παράδειγμα το καλοκαίρι, τότε τα ομώνυμου τύπου ελαστικά είναι η ενδεδειγμένη και ασφαλής επιλογή.

 
 

Τα χειμερινά ελαστικά προσφέρουν πολύ υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος καθώς η μαλακή σύσταση της γόμας τους τους επιτρέπει να διατηρούν τα επίπεδα ελαστικότητας που απαιτούνται για να «γραπώνουν» το οδόστρωμα.



Από την άλλη τα καλοκαιρινά ελαστικά φέρουν σκληρότερη γόμα ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν και να παραμείνουν… ένα κομμάτι στις σημαντικά υψηλότερες θερμοκρασίες χρήσης για τις οποίες έχουν σχεδιαστεί.

Ο παραπάνω είναι και ο λόγος που τα καλοκαιρινά ελαστικά δεν καταφέρνουν να προσφέρουν πρόσφυση τον χειμώνα, αφού λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας η γόμα τους σκληραίνει σε τέτοιο βαθμό -με την θερμοκρασία κάτω από τους επτά βαθμούς Κελσίου- που δεν μπορεί πλέον να γραπώσει την άσφαλτο.




Τα χειμερινά ελαστικά διατρέχουν παράλληλα ακόμη και τον κίνδυνο να διαλυθούν στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού και η χρήση τους τη συγκεκριμένη εποχή πρέπει να αποφεύγεται με κάθε τρόπο, ειδικά για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα. 
carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου