ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

Αυτός είναι ο μεγαλύτερος εφιάλτης για κάθε οδηγό -Τι κάνω εάν κολλήσει το γκάζι


Το να κολλήσει το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα είναι ένα σπάνιο φαινόμενο, το οποίο ωστόσο μπορεί να τρομάξει και τους πλέον έμπειρους οδηγούς.

Η σωστή συντήρηση ενός αυτοκινήτου παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην υγεία και την κατάσταση που βρίσκεται το αυτοκίνητό μας αλλά και στα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει τόσο για εμάς τους ίδιους όσο και τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων.

Πολλά είναι εκείνα που μπορούν να πάνε στραβά, να μας θέσουν σε κίνδυνο και παράλληλα να μας τρομάξουν, όμως ένα από τα πιο τρομακτικά σενάρια που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας οδηγός είναι να βρεθεί εν κινήσει με το πεντάλ του γκαζιού κολλημένο.



 
 

Αυτή η δυσάρεστη οδηγική κατάσταση ευτυχώς είναι σπάνια και απαντάται κυρίως σε μεγάλης ηλικίας κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα με το όχημα να επιταχύνει παρά τη θέληση και επιθυμία του οδηγού του.
Πού οφείλεται το «κόλλημα» του γκαζιού;

Βασικότερη αιτία για το κόλλημα του γκαζιού είναι το πατάκι του αυτοκινήτου να έχει διπλωθεί κοντά και πάνω από το πεντάλ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις το πρόβλημα οφείλεται σε μηχανική βλάβη που χρήζει επιδιόρθωσης, όπως είναι για παράδειγμα η ντίζα του γκαζιού με το συρματόσχοινο να έχει κολλήσει μέσα στο προστατευτικό του κάλυμμα.
Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;

Αρχικά, δεν πρέπει να κάνουμε σίγουρα είναι να χάσουμε την ψυχραιμία μας, μιας και ο πανικός θα «θολώσει» το μυαλό μας με αποτέλεσμα να προβούμε σε λάθος κινήσεις. Φυσικά, η πρώτη αντίδραση μας είναι πατήσουμε παρατεταμένα το πεντάλ του φρένου, ώστε να επιβραδύνει το όχημα όσο το δυνατό περισσότερο.

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα η συγκεκριμένη ενέργεια συνήθως είναι αποτελεσματική, δεδομένου ότι με το πάτημα του φρένου κλείνει η ηλεκτρονική πεταλούδα του γκαζιού και ως εκ τούτου σταματά η επιτάχυνση του αυτοκίνητου μας.

Είτε οδηγούμε παλιό είτε πιο σύγχρονης τεχνολογίας αυτοκίνητο, το πάτημα του φρένου σε συνδυασμό με το «κόλλημα» του γκαζιού θα προκαλέσει μεν την επιβράδυνση του οχήματος, αλλά όχι σε βαθμό που θα οδηγήσει στην ακινητοποίησή του.



Αυτό που έχουμε, λοιπόν, να κάνουμε είναι το εξής: Σε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο να επιλέξουμε τη «νεκρά» και σε αυτόματο να κατευθύνουμε τον λεβιέ ταχυτήτων στη θέση «Ν». Πατώντας ταυτόχρονα το φρένο, το αυτοκίνητο θα ακινητοποιηθεί.

 
 

Αφού ακινητοποιθούμε το επόμενο βήμα είναι να απενεργοποιήσουμε τον κινητήρα, ο οποίος λογικά θα λειτουργεί εκείνη τη στιγμή κοντά η και πάνω στο μέγιστο όριο της περιστροφής του.

Αφού σβήσουμε τον κινητήρα, πρέπει να ελέγξουμε αν το «κόλλημα» του γκαζιού οφείλεται σε κάποιο… μπέρδεμα με το πατάκι. Σε περίπτωση, ωστόσο, που το «κόλλημα» δεν εντοπίζεται εκεί, καλό είναι να μην ενεργοποιήσουμε ξανά τον κινητήρα, αλλά να καλέσουμε την οδική βοήθεια για τη μεταφορά του αυτοκινήτου μας στο συνεργείο όπου θα γίνει η διάγνωση του προβλήματος. 

 carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου