ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Survivor 2024: Δείτε για πρώτη φορά τους άντρες μαχητές - (video)

 

Την Κυριακή 7/1 κάνει πρεμιέρα το Survivor και οι διαγωνιζόμενοι των Διάσημων και των Μαχητών έχουν φτάσει ήδη στον Άγιο Δομινίκο.

Η εκπομπή Fay's Time της Φαίης Σκορδά παρουσίασε τους άνδρες Μαχητές για πρώτη φορά.

Οι άνδρες της δυνατής 5άδες μίλησαν για τους στόχους τους, τους φόβους τους, αλλά και για αγαπημένους παλιούς παίκτες.


 
 
 

Άγγελος Γεωργουδάκης, 21 ετών

maxites

«Survivor είναι η ίδια μου η ζωή. Μετά τη θητεία μου στις ειδικές δυνάμεις, αναζητούσα μία νέα πρόκληση», λέει ο 21χρονος Μαχητής

«Στόχος μου η πρώτη θέση, δεν είμαι για τη δεύτερη, δεν έχω εκπαιδευτεί για τη δεύτερη θέση».

Rob James Seymour, 28 ετών

maxites

«Δήλωσα συμμετοχή γιατί μου αρέσει ο απλός τρόπος ζωής. Θέλω να είμαι ένα με τη φύση και να ανακαλύψω τα όρια μου»

«Ο στόχος μου είναι να περάσω καλά, ο αγαπημένος μου παίκτης είναι ο Ντάνος», είπε ο 28χρονος Rob James

Σταμάτης Ταλαδιανός, 32 ετών

maxites

«Δήλωσα συμμετοχή γιατί παρακολουθώ το παιχνίδι, θέλω να ξεπεράσω τον εαυτό μου και τα όρια μου. Εννοείται σκέφτομαι και το έπαθλο που το διεκδικώ»

«Αγαπημένος νικητής είναι ο Ντάνος αλλά και ο Κατσούλης»


 

 
Φάνης Μπολέτσης, 27 ετών

maxites

«Με εξιτάρει το ότι θα βρίσκομαι στην άλλη άκρη του κόσμου. Ο στόχος μου είναι να φτάσω στον τελικό, πιστεύω στις δυνατότητές μου αλλά επίσης πιστεύω ότι θα με δυσκολέψει πολύ ο ύπνος»

Γιάννης Περπατάρης, 34 ετών

maxites

«Θέλω να δω αν αντέχω σε αυτή την εμπειρία, στόχος μου είναι ο τελικός, δεν φοβάμαι τους άλλους παίκτες, είμαι δυνατός και το ξέρω»

Skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου