Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

Γιατί τα αεροπλάνα δεν πετούν πάνω από το Θιβέτ

Αν δει κάποιος με προσοχή τον χάρτη της εφαρμογής Flight Radar, σίγουρα θα παρατηρήσει ότι υπάρχει μία μεγάλη περιοχή στην Ασία, όπου δεν πετούν αεροπλάνα. Πρόκειται για το οροπέδιο του Θιβέτ της Κίνας ή όπως συνηθίζεται να αποκαλείται «Στέγη του κόσμου».

Χάρτης του Flight Radar από την περιοχή του Θιβέτ


Γιατί όμως τα αεροσκάφη δεν πετούν πάνω από αυτή την περιοχή;

Το οροπέδιο του Θιβέτ είναι μία περιοχή με εξαιρετικό ενδιαφέρον, καθώς τα βουνά εκεί έχουν μέσο υψόμετρο τα 4.500 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και κέντρο το Έβερεστ, την υψηλότερη κορυφή στον κόσμο με ύψος 8.848 μέτρα. Παρόλο που τα αεροπλάνα, συνήθως, πετούν πάνω από τα 9.000 μέτρα, αν κάτι πάει στραβά, όπως αν συμβεί αποσυμπίεση μέσα στην καμπίνα, τότε το αεροσκάφος πρέπει γρήγορα να κατέβει στα 3.000 μέτρα, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να αναπνεύσουν.

 
 

Στο μεγαλύτερο κομμάτι της περιοχής του Θιβέτ, όμως, το υψόμετρο είναι πολύ πάνω από 3.000 μέτρα, ενώ δεν υπάρχει κάποιο κατάλληλο μέρος στο οροπέδιο όπου τα αεροπλάνα να μπορούν να κατέβουν με ασφάλεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Επιπλέον, όταν ένας από τους κινητήρες σε δικινητήριο αεροσκάφος σταματήσει να λειτουργεί, τότε το αεροσκάφος πρέπει να κατέβει σε ένα ορισμένο ύψος για να πετάξει με ασφάλεια. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι δυνατό λόγω της γεωγραφικής δομής του Θιβέτ.

Η ορεινή φύση του εδάφους ωστόσο δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα. Ο καιρός στην περιοχή μπορεί, επίσης να προκαλέσει σοβαρό κίνδυνο.

Το απρόβλεπτο των καιρικών συνθηκών μπορεί να οδηγήσει σε πολύ δυνατές αναταράξεις, ενώ το κρύο μπορεί μέχρι και να παγώσει τα καύσιμα των αεροπλάνων.

Ακόμη, αν κάτι απρόοπτο συμβεί κατά τη διάρκεια της πτήσης, στην περιοχή δεν υπάρχουν αεροδρόμια, ενώ το δύσκολο έδαφος και οι δυσμενείς συνθήκες καθιστούν τις επιχειρήσεις διάσωσης σχεδόν αδύνατες σε περίπτωση συντριβής του αεροσκάφους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πιο σοβαρά δυστυχήματα συνέβησαν κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Πάνω από 1.500 άνθρωποι πέθαναν και περίπου 600 αεροπλάνα χάθηκαν εκείνη την περίοδο στην περιοχή του Θιβέτ.

 
 

Αν κάποιος προσπαθήσει να τα συγκρίνει με τις «μυστήριες» εξαφανίσεις στο Τρίγωνο των Βερμούδων, τα περιστατικά στο οροπέδιο του Θιβέτ καταλήγουν να είναι πολύ πιο επικίνδυνα και θανατηφόρα.

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου