ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

Ανέκδοτο: Πτήση 341..

Κατά την διάρκεια της πτήσης ακούγεται η συνήθης ανακοίνωση του πιλότου:

- "Κυρίες και κύριοι, σας ομιλεί ο πιλότος.

Καλώς ήλθατε στην πτήση 341 της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Πετάμε σε ύψος 25.000 πόδια και θα φτάσουμε στην Αθήνα σε 16 λεπτά. Ο καιρός είναι . . . αααααααα, Θεέ μου !!!"


 
 

Παγωμένη σιωπή στο αεροπλάνο . . . και σε λίγο:

- "Κυρίες και κύριοι, σας ομιλεί πάλι ο πιλότος. Συγγνώμη αν σας τρόμαξα, αλλά η αεροσυνοδός μου έριξε κατά λάθος τον καφέ επάνω μου. Που να δείτε πως έγινε το μπροστινό μέρος του παντελονιού μου."

Οπότε λέει και ένας επιβάτης:

- "Κυρίες και κύριοι, που να δείτε πως έγινε το πισινό μέρος του παντελονιού μου!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου