ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

Ανέκδοτο: Το "κοράκι" και τα κουστούμια!!

 Τα κόρδωσε ο καϋμένος ο σύζυγος και η απαρηγόρητη χήρα κάνει τις τελευταίες συνεννοήσεις

με το "κοράκι" για τις θλιβερές λεπτομέρειες.

- Θέλω να τον ντύσετε με ένα ωραίο μπλε κουστούμι. Πάντα του αρέσανε τα μπλέ κουστούμια.

- Δεν είναι καλύτερα κυρία μου, λέει ο εργολάβος, να αφήσουμε αυτό το σοβαρό μαύρο κουστούμι που φοράει ήδη;


 
 

Η γυναίκα όμως επιμένει και δίνει στο κοράκι μια γενναιόδωρη επιταγή για να πάρει μπλε κουστούμι.

Το απογευματάκι στο νεκροταφείο πριν την κηδεία μπαίνει η χήρα στο θάλαμο και βλέπει με ανακούφιση τον μακαρίτη ντυμένο με ένα πολύ ωραίο μπλε κουστούμι. Γυρίζει και λέει ευχαριστημένη στον εργολάβο:

- Να είσαι καλά άνθρωπέ μου. Πόσο στοίχισε;

- Τελικά ήλθε τζάμπα, λέει χαμογελώντας αυτός. Λίγο μετά που φύγατε μου φέρανε ένα άλλο πτώμα και πρόσεξα ότι ήτανε ντυμένο με ένα μπλε ωραίο κουστούμι, στα μέτρα του άντρα σας. Ρώτησα λοιπόν κι εγώ τη χήρα αν την πείραζε να ταφεί ο άντρας της με μαύρο κουστούμι, και όταν μου είπε όχι,  άλλαξα τα κεφάλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου