ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024

Rebranding αλά γαλλικά για τον Αλέξη Τσίπρα by Publicis - Τι αποκάλυψαν οι φωτογραφίες που τράβηξε στο αεροπλάνο ένας αδιάκριτος συνεπιβάτης του πρώην πρωθυπουργού


Τα smartphones είναι μεγάλη διευκόλυνση, αλλά είναι και και ένα όπλο στα χέρια των αδιάκριτων. Οι επώνυμοι αυτού του πλανήτη δεν έχουν πια ησυχία, ούτε μέσα στο αεροπλάνο, στην πτήση Αθήνα - Παρίσι.

Ο πρώην πρωθυπουργός ταξίδευε στην οικονομική θέση της Aegean. 
Ντυμένος με στολή Τσίπρα - τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι, μελετούσε κάτι χαρτιά όταν ένας συνεπιβάτης του σήκωσε το smartphone του, με την κάμερα αναμμένη.

Δύο κλικ και μία αδιακρισία αργότερα, όλοι πια μπορούν να δουν τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός - ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.

Με τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία, ο καθένας μπορεί να μεγαλώσει την φωτογραφία και...έκπληξη: Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding - Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024», δήλαδή πρόκειται για φρέσκο πράγμα. Τα κεφάλαια είναι δυσανάγνωστα - έχει και τα όριά της η τεχνολογία.



 
 


Προ ημερών, κατά διαβολική σύμπτωση, η Καθημερινή είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του ότι «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding» - από ό,τι φαίνεται, μετά το στραπάτσο του συνεδρίου δεν έχασε καιρό.


 

  protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου