ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Άγιοι Ανάργυροι: «Χάνομαι, έχει έρθει εδώ - Το περιπολικό δεν είναι ταξί» - Η φρίκη της γυναικοκτονίας σε ηχητικό ντοκουμέντο

 

Φρίκη και οργή προκαλεί ηχητικό ντοκουμέντο που είδε το φως της δημοσιότητας από τα δραματικά δευτερόλεπτα

της γυναικοκτονίας στους Αγίου Αναργύρους.

Σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στον τηλεοπτικό αέρα, η άτυχη Κυριακή έχει καλέσει το κέντρο της Άμεσης Δράσης και ζητά βοήθεια νιώθοντας το αίσθημα του φόβου και της απειλής για τη ζωή της να την κυριεύουν.


 
 

Στην άλλη άκρη της γραμμής ακούγεται ο αστυνομικός του «100» να καταγράφει το περιστατικό σαν να πρόκειται για κάποιο τυπικό αίτημα πολίτη προς την ΕΛΑΣ λέγοντας μάλιστα «κυρία μου, το περιπολικό δεν είναι ταξί» ενώ η 28χρονη φώναζε έντρομη «χάνομαι, είναι εδώ»...

Το Mega παρουσιάζει το ηχητικό ντοκουμέντο με τη συνομιλία της 28χρονης με την Άμεση Δράση.

Αστυνομία
: Άμεση Δράση
Θύμα
: Ναι, καλησπέρα.
Αστυνομία
: Γεια σας.
Θύμα
: Βρίσκομαι στο τμήμα Αγίων Αναργύρων.
Αστυνομία
: Ναι.
Θύμα
: Και χρειάζομαι κάποιον να με πάει στο σπίτι μου, γιατί έξω από το σπίτι μου με περιμένει ο πρώην μου, ο οποίος έχει πολλά ψυχολογικά προβλήματα.
Αστυνομία
: Οπότε να στείλω στο σπίτι σας για τον πρώην σας;
Θύμα
: Ορίστε;
Αστυνομία
: Να στείλω περιπολικό στο σπίτι σας για τον πρώην σας;
Θύμα
: Όχι, είμαι στο τμήμα και θέλω να πάω σπίτι και φοβάμαι να πάω μόνη μου. Τον είδα, περιμένει έξω από την πόρτα.
Αστυνομία
: Ωραία, το περιπολικό δεν είναι ταξί. Θα στείλω άμα θέλετε στο σπίτι σας.
Θύμα
: Ωραία, στείλτε στο σπίτι μου.
Αστυνομία
: Σε ποια οδό;
Θύμα
: Αριστιφάνους, Άγιοι Ανάργυροι. Σε πόση ώρα; Σε πόση ώρα θα είναι εκεί;
Αστυνομία
: Δεν γνωρίζω σε πόση ώρα.
Θύμα
: Ωραία, Κι εγώ τι πρέπει να κάνω; Να περιμένω στο τμήμα ή να ξεκινήσω να πηγαίνω προς τα εκεί;
Αστυνομία
: Του έχετε κάνει μήνυση;
Θύμα
: Όχι.
Αστυνομία
: Οπότε… αυτός τι κάνει; Περιμένει για ποιον λόγο;
Θύμα
: Περιμένει για να μου… για να με εκδικηθεί, δεν ξέρω. Να με χτυπήσει. Και χθες είχε έρθει και δεν το τραβήξαμε τόσο.
Αστυνομία
: Το όνομά σας;
Θύμα
: Γρίβα Κυριακή.
Αστυνομία
: Οπότε, αναμένει έξωθεν της οικίας της ο πρώην σύντροφός της με σκοπό να σας ασκήσει βία έτσι;
Θύμα
: Ναι.
Αστυνομία
: Με σκοπό να της ασκήσει βία. Σε πόση ώρα θα είστε περίπου εκεί; Να γράψω; Θέλετε;
Θύμα
: Δίπλα είμαι. Δίπλα είμαι. Σε δύο λεπτά θα είμαι εκεί εγώ.
Αστυνομία
: Βρίσκεται πλησίον. Βρίσκεστε στο αστυνομικό τμήμα να γράψω;
Θύμα
: Τώρα ναι, αλλά είμαι με αυτοκίνητο με ένα φίλο μου και θέλουμε να πάμε σπίτι.
Αστυνομία
: Βρίσκεται στο αστυνομικό τμήμα
Θύμα
: Εεε.. χάνομαι. έχει έρθει εδώ.
Αστυνομία
: Ο πρώην;
Θύμα
: Ναι είναι εδώ.
Αστυνομία
: Οπότε να το στείλω στο αστυνομικό τμήμα;
Θύμα
: Ναι (ακούγονται κραυγές)
Αστυνομικός
: Με ακούτε;


Εκείνη τη στιγμή ακούγονται φωνές από την επίθεση καθώς το κινητό πέφτει στο έδαφος.


 
 

Η 28χρονη την οποία είχε ακολουθήσει μέχρι το τμήμα ο 39χρονος δολοφόνος της περιμένοντας κρυμμένος πίσω από σταθμευμένες μοτοσικλέτες να βγει από το αστυνομικό τμήμα για να της επιτεθεί - επικοινώνησε με την άμεση δράση για να ζητήσει περιπολικό να την οδηγήσει με ασφάλεια σπίτι, όπως της είχαν άλλωστε υποδείξει από το αστυνομικό τμήμα...

Νωρίτερα άλλωστε είχε δει τον 39χρονο να την περιμένει έξω από το σπίτι της και γνώριζε το πόσο κινδυνεύει - γι' αυτό άλλωστε ζήτησε τη βοήθεια της αστυνομίας την οποία ωστόσο δε βρήκε με αποτέλεσμα να πέσει νεκρή μπροστά από τον σκοπό του αστυνομικού τμήματος που -σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά ως τώρα- δεν έκανε την παραμικρή κίνηση για να αποτρέψει τη στυγερή δολοφονία.

Το Mega αποκάλυψε το βίντεο με τις τελευταίες στιγμές της Κυριακής - η κοπέλα βγαίνει από το αστυνομικό τμήμα, μιλάει στο κινητό της με την άμεση δράση, δίπλα βρίσκεται ο φίλος της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου