ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 1 Μαΐου 2024

Ανέκδοτο: Τα υπόλοιπα...

 Ένας Αμερικανός, ένας Γερμανός και ένας Έλληνας συζητούν:

- "Παιδιά εγώ με τα χρήματα του καλοκαιριού θα αγοράσω κανά δυο επιχειρήσεις να τρώνε τα παιδιά μου," λέει ο Αμερικάνος.

- "Και τα υπόλοιπα;" ρωτάνε οι άλλοι δύο.

- "Με τα υπόλοιπα θα πάρω κάτι και για τα εγγόνια μου," απαντάει.


 
 

Γερμανός: "Εγώ θα αγοράσω κάτι για τα παιδιά μου."

- "Και τα υπόλοιπα;"

- "Με τα υπόλοιπα;"

- "Με τα υπόλοιπα θα πάρω κάτι για τα εγγόνια μου."

Έλληνας: "Εγώ θα αγοράσω υπερσύγχρονο CD player."

- "Και τα υπόλοιπα;"

- "Τα υπόλοιπα θα τα βάλει η μάνα μου!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου