Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Λουκέτο σε εργοστάσιο εταιρείας κολοσσού -Πόσοι μένουν στον δρόμο



Οι εξελίξεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας οδηγούν έναν από τους γερμανικούς κολοσσούς του συγκεκριμένου κλάδου σε κλείσιμο εργοστασίου του επί ευρωπαϊκού εδάφους.

 
 

Η Bosch ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρονικών συστημάτων, εξαρτημάτων και μηχανικών μερών αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μειώσει τις δραστηριότητές της επί γαλλικού εδάφους.

Ο γερμανικός όμιλος θα προχωρήσει στο κλείσιμο ενός εκ των εργοστασίων του στη Γαλλία, σε μια χώρα όπου δραστηριοποιείται στον κλάδο της βιομηχανίας ως κατασκευαστής εδώ και 125 χρόνια.



Οι εξελίξεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει τα πλάνα του γερμανικού ομίλου που θέλει να μειώσει το εργατικό του δυναμικό σε όλο τον κόσμο, ενώ το κλείσιμο του εργοστασίου στο Marignier της Γαλλίας είναι κάτι που τελικά δεν θα μπορέσει να αποφύγει.

Τα νέα ανακοινώθηκαν στους 153 εργαζόμενους του εργοστασίου την Τετάρτη 15 Μαΐου με τους ιθύνοντες της Bosch να αναφέρουν ως κύριους λόγους την επιβράδυνση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, σε μια περίοδο που ο γερμανικός κολοσσός επενδύει δισ. ευρώ στην εξέλιξη εξαρτημάτων, συστημάτων και μπατατιών ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά και διασυνδεδεμένα οχήματα.

Οι Γερμανοί προσπαθούσαν να βρουν μια λύση με το συγκεκριμένο εργοστάσιο που λειτουργεί περισσότερα από 70 χρόνια και παράγει συστήματα διεύθυνσης με υδραυλική ή ηλεκτρική υποβοήθηση. Από το 2022 διερευνούσαν την πώλησή του σε άλλον κατασκευαστή και τελικά δεν βρέθηκε κανείς να το αξιοποιήσει.



Τα συστήματα διεύθυνσης με υδραυλική υποβοήθηση δεν έχουν πλέον τη ζήτηση που απολάμβαναν τα προηγούμενα χρόνια καθώς τα τιμόνια των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων υποβοηθούνται πλέον ηλεκτρικά.

Παράλληλα ο όγκος των συστημάτων με ηλεκτρική υποβοήθηση που παραγγέλνονται από το Marignier δεν μπορεί να αντισταθμίσει τη έλλειψη ζήτησης των υδραυλικών συστημάτων και να κάνει το εργοστάσιο βιώσιμο για τη Bosch.

Το εργοστάσιο στο Marignier αναμένεται να κλείσει τις πύλες του στο τέλος της χρονιάς, ενώ η διοίκηση της Bosch έχει ανακοινώσει ότι θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό τα επόμενα χρόνια κατά 7.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως, με τις 3.700 από αυτές να αφορούν τη Γερμανία.

carandmotor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου