VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Νίκος Αναδιώτης μετά την εκλογή του: Είμαι κατά της σεξουαλικής πράξης εκτός γάμου - Κι εγώ αμάρτανα



Ο Νίκος Αναδιώτης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι δεν θεωρεί τον εαυτό του άνθρωπο των άκρων πολιτικά.Ο ηθοποιός Νίκος Αναδιώτης που είχε αντιταχθεί στον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών εξελέγη ευρωβουλευτής με το κόμμα "Νίκη" στις Ευρωεκλογές.

 
 

Ο ευρωβουλετυτής με τη "Νίκη", Νίκος Αναδιώτης, φιλοξενήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στον Alpha δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι δεν θεωρεί τον εαυτό του άνθρωπο των άκρων πολιτικά.

Αρχικά ο Νίκος Αναδιώτης εξήγησε: "Δεν έχω πει ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία, έχω πει για την ομοφυλοφιλική πράξη, όπως θεωρώ και για την ετεροφυλοφιλική πράξη. Εγώ σε αυτό πιστεύω".

 Εμείς δεν είμαστε προσωποκεντρικοί, το logo της Ελληνικής Λύσης έχει το πρόσωπό του

Τότε η Τατιάνα Στεφανίδου τον ρώτησε: "Πριν παντρευτείτε τη σύζυγό σας, είχατε άλλες σχέσεις;".

"Αμάρτανα. Εγώ δεν ρίχνω κανέναν λίθο. Κι εξακολουθώ να είμαι αμαρτωλός. Δεν είναι η μοναδική αμαρτία, υπάρχουν και χειρότερες" απάντησε ο Νίκος Αναδιώτης στο T-live.

Ο Νίκος Αναδιώτης γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα, και μεγάλωσε στο Αίγιο. Ο ηθοποιός σπούδασε στη Γυμναστική Ακαδημία, ενώ ξεκίνησε να σπουδάζει και Φυσικοθεραπεία στην Πάτρα.

Ο ίδιος εργάστηκε ως μοντέλο και συνεργάστηκε με γνωστούς Έλληνες σχεδιαστές, ενώ το τηλεοπτικό κοινό τον γνώρισε μέσα από τη συμμετοχή του στη σειρά "Βασιλιάδες" του Mega.

 thetoc.gr







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου