Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Lidl Hellas, η αλυσίδα εμφανίζεται να είναι φθηνότερη στο καλάθι των 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με την ΑΒ Βασιλόπουλος και τον Σκλαβενίτη, τις οποίες παρουσιάζει σαν Σούπερ Μάρκετ Α και Σούπερ Μάρκετ Β, ωστόσο στις αποδείξεις εμφανίζει ξεκάθαρα την επωνυμία των 2 προαναφερθέντων αλυσίδων, ενώ αφετέρου και τα χρώματα που χρησιμοποιεί για να τις περιγράψει είναι το γαλάζιο και το πορτοκαλί.
Άμεση όμως ήταν η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ειδικότερα, μέσω σχετικής ανάρτησης στο Facebook η ΑΒ Βασιλόπουλος ευχαρίστησε τη LidlHellas που προτίμησε τα καταστήματα της ΑΒ για τις αγορές της και την ενημέρωσε ακόμη ότι η απόδειξη της θα ήταν ακόμη πιο χαμηλή αν είχε ΑΒ Plus και για αυτό την έκανε και μέλος.
Συγκεκριμένα, στην ανάρτηση αναφέρεται: "Αγαπητή Lidl Hellas ευχαριστούμε για τις αγορές σου! Η απόδειξή σου θα ήταν ακόμα πιο χαμηλή αν είχες ΑΒ Plus και εξαργύρωνες μια 6ευρη επιταγή. Γι' αυτό σε κάναμε μέλος, ώστε την επόμενη φορά να ψωνίσεις οικονομικότερα! #TaLidlExounABPlus".
Η ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος στο Facebook έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 1800 likes, 114 κοινοποιήσεις και 340 σχόλια.
capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου