Ο λόγος για την Μαρία Πιτσιδήμου, η οποία με ανάρτησή της στο Facebook περιέγραψε την ταλαιπωρία την οποία πέρασε.
"Το Σάββατο 6 Ιουλίου μπήκα στον ΕΦΚΑ, ώστε να κάνω το αίτημα μητρότητας, το οποίο δικαιούμαι! Ωστόσο, ο ΕΦΚΑ με έχει περασμένη μέσα ως ΑΝΤΡΑ με αποτέλεσμα να μην με αφήνει να ολοκληρώσω την διαδικασία. Με άπειρες άκαρπες προσπάθειες - επικοινωνία με 1555, εφορία, ΚΕΠ, ΕΦΚΑ της περιοχής που υπάγομαι- τελικά έμαθα πως ευθύνεται ο ΕΦΚΑ για αυτό. Σε αυτό το σημείο να πω, πως με πέντε διαφορετικούς υπαλλήλους που μίλησα με το 1555, μου είπαν πέντε διαφορετικά πράγματα και τα τηλέφωνα προς τον ΕΦΚΑ δεν απαντήθηκαν ποτέ!' έγραψε αρχικά.
"Έκανα ένα διαδικτυακό ραντεβού σήμερα 8/7/2024 στο οποίο, η τίμια υπάλληλος εν τέλει μου απάντησε πως δεν γνωρίζει ποια έγγραφα χρειάζεται να προσκομίσω, στο μητρώο του ΕΦΚΑ. Αλλά γνωρίζει πως αυτό γίνεται με ραντεβού διά ζώσης με το μητρώο. Όπως και να έχει και χωρίς να θέλω να δικάσω το δημόσιο, η ερώτησή μου είναι η εξής: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΔΕΝ ΞΕΡΩ", ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;" πρόσθεσε, μεταξύ άλλων.
Η Μαρία Πιτσιδήμου μίλησε και στον ΣΚΑΙ για την περιπέτειά της. "Το είδα στα ατομικά μου στοιχεία στον ΕΦΚΑ. Μου έβγαλε αυτοματοποιημένο μήνυμα στην πλατφόρμα maternity, το όποιο έγραφε πως η πλατφόρμα επιδόματος αφορά πολίτες γυναικείου φύλου" σημείωσε.
"Αρχικά πήρα το 1555. Υπήρχε ένας μαραθώνιος τηλεφωνημάτων, διότι κανείς δεν γνώριζε πώς έγινε αυτό και τι εγινε. Έκανα ένα διαδικτυακό ραντεβού, αλλά παρόλα αυτά με ενημερώσανε ότι θα έπρεπε να πάω στο μητρώο του ΕΦΚΑ και να κλείσω διά ζώσης ένα ραντεβού. Ρώτησα ποια έγγραφα έπρεπε να έχω μαζί μου. Σχετικά με τα έγγραφα που θα έπρεπε να προσκομίσω, μου ζήτησαν από εκκαθαριστικό για να φαίνεται το ΑΦΜ μου μέχρι και πιστοποιητικό γέννησης" εξήγησε η εγκυμονούσα, η οποία επισήμανε ότι το επίμαχο ραντεβού κλείστηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.
thetoc.gr
"Το Σάββατο 6 Ιουλίου μπήκα στον ΕΦΚΑ, ώστε να κάνω το αίτημα μητρότητας, το οποίο δικαιούμαι! Ωστόσο, ο ΕΦΚΑ με έχει περασμένη μέσα ως ΑΝΤΡΑ με αποτέλεσμα να μην με αφήνει να ολοκληρώσω την διαδικασία. Με άπειρες άκαρπες προσπάθειες - επικοινωνία με 1555, εφορία, ΚΕΠ, ΕΦΚΑ της περιοχής που υπάγομαι- τελικά έμαθα πως ευθύνεται ο ΕΦΚΑ για αυτό. Σε αυτό το σημείο να πω, πως με πέντε διαφορετικούς υπαλλήλους που μίλησα με το 1555, μου είπαν πέντε διαφορετικά πράγματα και τα τηλέφωνα προς τον ΕΦΚΑ δεν απαντήθηκαν ποτέ!' έγραψε αρχικά.
"Έκανα ένα διαδικτυακό ραντεβού σήμερα 8/7/2024 στο οποίο, η τίμια υπάλληλος εν τέλει μου απάντησε πως δεν γνωρίζει ποια έγγραφα χρειάζεται να προσκομίσω, στο μητρώο του ΕΦΚΑ. Αλλά γνωρίζει πως αυτό γίνεται με ραντεβού διά ζώσης με το μητρώο. Όπως και να έχει και χωρίς να θέλω να δικάσω το δημόσιο, η ερώτησή μου είναι η εξής: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΔΕΝ ΞΕΡΩ", ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;" πρόσθεσε, μεταξύ άλλων.
Η Μαρία Πιτσιδήμου μίλησε και στον ΣΚΑΙ για την περιπέτειά της. "Το είδα στα ατομικά μου στοιχεία στον ΕΦΚΑ. Μου έβγαλε αυτοματοποιημένο μήνυμα στην πλατφόρμα maternity, το όποιο έγραφε πως η πλατφόρμα επιδόματος αφορά πολίτες γυναικείου φύλου" σημείωσε.
"Αρχικά πήρα το 1555. Υπήρχε ένας μαραθώνιος τηλεφωνημάτων, διότι κανείς δεν γνώριζε πώς έγινε αυτό και τι εγινε. Έκανα ένα διαδικτυακό ραντεβού, αλλά παρόλα αυτά με ενημερώσανε ότι θα έπρεπε να πάω στο μητρώο του ΕΦΚΑ και να κλείσω διά ζώσης ένα ραντεβού. Ρώτησα ποια έγγραφα έπρεπε να έχω μαζί μου. Σχετικά με τα έγγραφα που θα έπρεπε να προσκομίσω, μου ζήτησαν από εκκαθαριστικό για να φαίνεται το ΑΦΜ μου μέχρι και πιστοποιητικό γέννησης" εξήγησε η εγκυμονούσα, η οποία επισήμανε ότι το επίμαχο ραντεβού κλείστηκε για την ερχόμενη Παρασκευή.
thetoc.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου